964 TARGA – OLDTIMER – ZEER GOEDE STAAT

Home Forum Porsche Marktplaats Porsche Te Koop 964 TARGA – OLDTIMER – ZEER GOEDE STAAT

• Maker
    Discussie
  • Tja, de nieuwe wetswijzigingen in BIV & VKB tesamen met de oldtimer discussie zet aan tot nadenken.
    (+ extra commentaar van die van ons :what: )

Vandaar dat ik er wat wagens in de verkoop gooi. :coolness:
    (en misschien nog iets anders bijkoop voor 01/2016 :engeltje: )

Ze moeten dus zeker niet allemaal weg, maar zelf is het moeilijk kiezen soms, vandaar dat ik er een paar aanbied welke gezien de aankomende nieuwe wetten, voor de koper misschien vandaag interessanter zijn dan in 2016 of 2017. Zeker wanneer de nieuwe wetten niet gelden voor de wagens welke reeds ingeschreven zijn voor 01/2016.

Als eerste (en vooral omdat ik van de andere nog geen foto’s heb), de 964 Targa

Het verhaal achter de wagen was te volgen op het Porsche forum
    https://porscheforum.be/forum/18-964/124408-no-5-en-het-is-gene-sjanel

Het verkoopspraatje vinden jullie hier
    http://nl.ww3.autoscout24.be/classified/279472898

Volgens de forum regels dus:
    Een Tiptronic – bevalt mij (veel) beter dan verwacht
    1990 Oldtimer – ziet er wel uit als nieuw :mrgreen:
    Echte Californische – zeer zuivere / strakke – wagen
    112.000 echte kms ttz 73.000 miles (Amerikaan dus wel sluitende / volledige carfax maar geen boekske)
    Motor is eruit geweest + groot onderhoud / stuurhuis en een hele boel kleine andere zaken.
    VP is 59.000 euro en denk ik realistisch gezien type & staat, maar natuurlijk (porsche-forum) liefhebber kan natuurlijk op wat (lees: beetje) goodwill van mijne kant rekenen.

Nog een fotoke (van enkele weken terug met de speedlines – deze hebben er slechts 3 dagen opgelegen)

21383371850_84a99b9cb8_osmall-2.jpg

PS: De zoekerjes voor de 968 Cabrio (1991) en 944 Turbo Cabrio (1991) volgen van zodra ik wat foto’s gemaakt heb

15 reacties aan het bekijken - 1 tot 15 (van in totaal 16)
    • Proficiat en slot erop!
      Ben benieuwd naar wat je nu weer in huis (garage) gaat halen…. :think: :coolness:

0
      XXX

Oei, beetje triest… Uitkijken naar ander speelgoed als de 944 ook weg geraakt?
        Toch proficiat met de verkoop :up:

0

Er is ergens iemand die zichzelf een super nieuwjaar heeft bezorgd :hail:

0

Yep 😥

0

Verkocht??? :up: :up: :up:

0

Mag slotje op.

0

[quote=”deepee” post=220506]yep, geef hem het adres van onze minister van mobiliteit om hem te komen afhalen zodra de western union betaling rond is. :happy: :mrgreen:[/quote]

hahahaaaaa da s een dijenkletser deepee

0

[quote=”deepee” post=220506]yep, geef hem het adres van onze minister van mobiliteit om hem te komen afhalen zodra de western union betaling rond is. :happy: :mrgreen:[/quote]

hahahaaaaa da s een dijenkletser deepee

0

UPWallpaper800.jpg

Volgens mijn kinderen ne goeije film

0

UPWallpaper800.jpg

Volgens mijn kinderen ne goeije film

0

Succes met de verkoop !!

0

yep, geef hem het adres van onze minister van mobiliteit om hem te komen afhalen zodra de western union betaling rond is. :happy: :mrgreen:

0

@DST ik zou hem wat aan het lijntje houden :-))

0
                              XXX

Succes met de verkoop zodat er weer iets anders spannend bij kan :engeltje:

0

Lap, ik heb al beet precies

[i]Bonjour,

Je vous écris ce message tout en tant vous remerciant de m’avoir confirmé la disponibilité du véhicule.
                                  L’historique détaillé a suscité une attirance particulière dont ce contact immédiat car parmi toutes les offres équivalentes que j’ai pu consulter sur le site, le rapport qualité-prestation-prix, de votre véhicule m’est le plus intéressant.

Par ailleurs, un contact de visu s’impose obligatoirement pour analyser l’état actuel du véhicule mais je suis hors d’Europe et c’est un problème pertinent.
                                  C’est une première pour moi d’acheter un véhicule dans cette circonstance vu mon indisponibilité mais je me prononce comme acheteur car il est à ma satisfaction.

Pour en conclure, j’aimerais savoir si le véhicule présente des irrégularités graves ou anodines que vous aviez manqué de signifier vu que je veux faire affaire avec vous.

Dans l’attente de vos nouvelles, recevrez mes cordiales salutations.

Marc[/i]

Waarschijnlijk vraagt ie subiet mijn rekening nummer

0
                                15 reacties aan het bekijken - 1 tot 15 (van in totaal 16)
                                • Je moet ingelogd zijn om een antwoord op dit onderwerp te kunnen geven.