964 turbo 3.3L geluid

Home Forum Porscheforum Technisch Luchtgekoelde Porsches 964 964 turbo 3.3L geluid

• Maker
    Discussie
  • hallo mannen zo als jullie nu allemaal weten heb ik mijn elfje nu eeindelijk.

na 5000km in een maand en half vind ik dat het geluid van de uitlaat minder is dan op een gewoone 964 carrera 2 of 4 .

wat zijn jullie ervaringen hier mee en wat kan ik daar aan doen?

moet ook normaal blijven en geen bruulmachien worden hoor 😀

10 reacties aan het bekijken - 1 tot 10 (van in totaal 10)
    • Verdere info ivm uitlaten staat hier

https://porscheforum.be/viewtopic.php?t=3632

ok geen probleem hier de mijne 0475/748127 tot een van deze zonnige dagen alle als die nog bestaan !!!! 😉

ok , we wachten het goede weer terug een beetje af…dan zijn deze beestjes beter te controleren 😉 mijn gsm: 0475772535.

juist gestokken vindt het geluid wel veel beter maar denk toch dat het een compleete uitlaat gaat worden iemand adressen of tips en mischien een videotje of twee, drie om een beetje te kunnen kiezen 🙂

wanneer je wilt Wannes ,
            deze week niet voor mij veel werk maar volgende week moet wel lukken
            ik stuur je wel pm met m’en gsm nummer en we spreken af 😉

Ik heb die buis al zitten maar het geluid is nog altijd niet wat het moet zijn, maar ik zoek verder.

weer een reden om af te spreken 😉

heb de banaan juist gekregen ga hem deze namiddag instaleren 😀
                  ik ga proberen de voor en na geluiden op te nemen 😉

haal er de rechtse pot vanonder, en vervang die door een babaan, en het gaat al veel beter klinken 😉 heb ik ook gedaan in eventuele afwachting van een sportuitlaat.

Turbo motoren zijn per definitie stiller dan een atmo.
                      Er zit een turbine tussen de uitlaat welke iets of wat demping geeft.
                      Maar een goede sportuitlaat zal je geluid omtoveren tot wat je zoekt.
                      Verschillende fabrikanten bieden sport uitlaten aan voor een 964 Turbo.
                      Succes!

WB

Wat het geluid van je porsche betreft vind ik het altijd een goed idee om eens iemand anders met je porsche te laten rijden en ook een paar keer als “buiten-staander 🙂 ) “naar je eigen porsche geluidje te horen. Is een groot verschil met het geluid dat je binnen hoort en dat je na een tijd zo gewoon bent.
                        Misschien heb je dat al wel gedaan hoor. Kvertel het maar omdat ik dat gevoel met men 3.2 ook had, maar kverkocht deze zo’n 3 jaar geleden aan iemand uit de buurt hier en ik hoor hem telkens nog zo aankomen, en het geluid vind ik nog super!!! Maarre, toch geluk met je zoektocht!!!

10 reacties aan het bekijken - 1 tot 10 (van in totaal 10)
                      • Je moet ingelogd zijn om een antwoord op dit onderwerp te kunnen geven.