964 turbo te koop

Home Forum Porsche Marktplaats Porsche Te Koop 964 turbo te koop

• Maker
    Discussie
  • Met een bloedend hart plaats ik mijn 964 turbo te koop. Ik heb hem nu 6 jaar in mijn bezit maar voor mij is hij altijd iets te heilig geweest. Ik durf hem niet achterlaten voor een dagje aan zee, durf er ‘s avonds niet mee op restaurant enz… terwijl ik er graag zoveel mogelijk mee op pad zou willen gaan. Daar wringt het dus mentaal een beetje :-/

Het betreft een 964 turbo 3.3 met bouwjaar 1991.
    Zwart exterieur, zwart interieur
    Originele velgen heb ik bijgehouden, momenteel replica turbo 3.6 velgen (replica speedline)

In die zes jaar heb ik de wagen zeer goed onderhouden en constant verbeterd (vele onderdelen vervangen, wastegate verangen, airco hersteld (nieuwe leidingen), motoren ventilatie/chauffage vervangen, oude vering vervangen door nieuwe en wagen uitgewogen, nieuwe batterij, nieuwe motoren in deuren voor centrale vergrendeling, nieuw leder op hoedenplank, achterlichten vervangen, installatie anti-carjacking systeem. Hiervoor heb ik zo’n 35.000 euro geinvesteerd in nieuwe stukken en in 2017 een complete motorrevisie (was begonnen met een groot onderhoud en zo bepaalde zaken gezien die konden verbeterd worden en mijn mecanicien gewoon zijn ding laten doen en zo kwamen we uit op een totale motorrevisie :-).
    Aangekocht met 135.000km bij August Classics, momenteel een kleine 144.000km.

Facturen beschikbaar.
    Wagen is momenteel ingeschreven als oldtimer.
    Stond steeds in verwarmde garage met vochtregeling.

Vraagprijs 110.964 euro.

Mocht je nog vragen hebben stel ze gerust.

Voorlopig aan het onderhandelen met 1 garage voor inruil tegen een 991.2 Carrera T of Carrera S.

7 reacties aan het bekijken - 1 tot 7 (van in totaal 7)
    • De auto is verkocht ! En de nieuwe is toegekomen 🙂

Er mag een slotje op

Zeer mooie wagen. Ik kijk rond voor eventuele uitbreiding met een 964, maar dit is jammer genoeg boven mijn budget 🙄
        Succes met je verkoop!

Succes met de verkoop :up:

Heeft pijn gedaan om mijn moed te verzamelen hem te koop te zetten. Nu gaat het al wat beter :-/ 😉

Mooie wagen 😯 😯 succes met de verkoop…

XXX

Dat moet pijn doen, daar afscheid van nemen.
                In ieder geval succes met de verkoop.

Nog enkele foto’s…

7 reacties aan het bekijken - 1 tot 7 (van in totaal 7)
                • Je moet ingelogd zijn om een antwoord op dit onderwerp te kunnen geven.