964 wtl cabrio : 100000km

Home Forum Porsche Marktplaats Porsche Te Koop 964 wtl cabrio : 100000km

• Maker
    Discussie
  • Een vriend van mij verkoopt zijn 964 wtl cabrio.

Hij is zelf niet zo into internet en vroeg aan mij om hem te koop te zetten.
    Er gaan geruchten dat hij overspel gaat plegen met een Italiaanse exoot.
    Zal een extra parking moeten bijmaken.
    Eentje met een doek eronder. Als die wegrijdt kan hij dan de afgevallen onderdelen terug meenemen.

Voertuig is een 964 wtl Cabrio, 04/1993, 100000km.
    Het is een origineel belgisch voertuig, bevestigd door D’ieteren.
    Exterieur en interieur is in zeer goede staat. Rijdt voortreffelijk.
    De laatste jaren is er niet op onderhoud bespaart, een hoop facturen zijn voorhanden en kan ik doorsturen indien interesse.
    Had ik al verteld dat hij handgeschakeld is?
    Exterieur is zwart net zoals de binnenbekleding.

Het voertuig is de laatste 7 jaar in dezelfde famillie gebleven.
    De auto staat in de omgeving van Gent.

Vraagprijs?
    Hij staat op Mobile.de voor 118000.
    Een goed bod kan altijd.

k_1.jpg

k_3.jpg

k_4.jpg

k_5.jpg

k_7.jpg

15 reacties aan het bekijken - 1 tot 15 (van in totaal 21)
    • amai, uw garage staat ook goe vol geloof ik. Succes met de collectie. :happydance:

0

De optiecodes even posten.
        options 130=lettering english
        186=2-point seat belts rear
        197=stronger battery
        288=headlampwashers
        327=Blaupunkt Symphony
        340=seatheating right
        403=CUP wheels 17″
        423=cassette/coin holder
        437=Comfortseat left
        438=same right
        439=electric hood
        441=radio preparation
        455=antitheft device for wheels
        481=5-speed manual
        494=booster
        534=alarm system
        562=airbags
        573=air conditioner
        605=headlight levelling
        657=power steering
        659=onboard computer
        685=rear seats split
        935=rear seats drapped leather
        975=luggage compartment velours
        981=leather interior

ps heb voor mezelf de laatste tijd wat speelgoed bijgekocht.
        924 turbo, 944 turbo,”polestar” volvo 740 turbo naast de 944 en de 937
        Gaan we binnenkort es wat van verkopen om te switchen naar iets transaxle cabrio of es een 928 misschien die hebben we nog niet gehad. Of misschien iets trackday achtigs we zien wel wat er op het pad komt.
        Net zoals een S2 die staat ook nog op de lijst net zoals project P.
        Volgende stap is ook wat meer technisch onderhoud zelf te gaan doen op die dingen.

0
        Wim

Heren, dit is een verkoop topic, en niet wat wij er allemaal niet wel of goed aan vinden.
          Dus geen interesse of succes wens, dan discussies in ander draadje. 💡
          Zijn er hier genoeg van. 😉

0

Al wat biedingen binnen, volgende week es allemaal bekijken.
            Dit weekend nog even verder klussen aan een project.

0

Hoort hem bezig…

Rufie heeft een snelle en ‘i is zelve ne rappen.

Zee gin dik gat, en ze goat rap.

trop is aolltied teveele Ruf, schriev moa deure, je moe je niet inhoeden.

0

😀 :coolness:
                een snelle mokke ? Mokstjen ?

Ik wou eerst schrijven. Grote B*rsten zijn technisch gezien niet goed voor de rug, toch zijn veel mannen liefhebber :mrgreen:

0

Gaat dat nu over die miss’en die straks moeten vervoerd worden, of over 11-jes.

😀 :salut: 😀

In W.-Vl. is een “snelle” …

IMG_6240-BorderMaker.jpg

0

Ieder zijn ding hé.
                    Bij deze modellen gaat het in de eerste plaats om emotie.
                    Je moet nooit willen de snelste hebben. Er is er toch altijd ene sneller…

0

Buiten het esthetische, dat wij zo’n dik gat met de uitgebouwde wielkasten voor & achter en de veel te grote voor- en achterspoiler nog altijd niet mooi vinden (subjectief, vergeef het ons), is er nog het technisch nadeel van de hogere rol- en luchtweerstand, die een gevoelige weerslag hebben op de prestatie.
                      Deze objectieve cijfers kan iedereen terug vinden. De “Turbo-look” weegt ook 60 kg. meer dan een gewone Carrera.
                      Lager optrek vermogen en lagere topsnelheid (toch ca. 25 km./u.)
                      Wij zoeken nog altijd het in Duitsland toch wel frequent verkochte elfje met Turbo techniek in een Carrera koets: kleinekastenteufel.
                      Daarvoor zouden wij met plezier meer uitgeven.
                      😉 😈 😉

0

kleinekastenteufel schreef :
                        Wij trachten nog steeds te begrijpen waarom liefhebbers zoveel meer willen uitgeven enkel voor de “look” en er met plezier alle nadelen bijnemen.

Welke nadelen zijn der dan wel aan die look, buiten de feit dat een turbo look veel aangenamer rijd dan de turbo’s uit die tijd

Vriend van mij heeft een 930 turbo en een gewone 964, sinds de 964 der is rijd hij nauwelijks nog met de turbo

0

Als die CGT te koop aangeboden wordt, let me know… :coolness:

0

[quote=”kleinekastenteufel” post=209613]Wij trachten nog steeds te begrijpen waarom liefhebbers zoveel meer willen uitgeven enkel voor de “look” en er met plezier alle nadelen bijnemen.

:engeltje: 😈 :engeltje:[/quote]

Er zijn liefhebbers die dergelijke auto’s kopen maar er zijn ook niet liefhebbers die gewoon de prijzen zien en bereid zijn er zoveel voor te betalen omdat het een marktconforme prijs is zonder dat ze veel van de modellen kennen.
                            Net zoals kunst in gallerijen zeker niet altijd door kenners wordt gekocht.

Ik heb gisteren een 951 cabrio aangeboden gekregen en ik ben serieus aan het nadenken om mun cgt te gaan verkopen.
                            Een snelle cabrio en er zijn er weinig van spreekt me erg aan. Echter een goeie prijs bedenken om die te verkopen is ook zeker niet evident.

0

Wij trachten nog steeds te begrijpen waarom liefhebbers zoveel meer willen uitgeven enkel voor de “look” en er met plezier alle nadelen bijnemen.

:engeltje: 😈 :engeltje:

0

Mooie wagen, maaruh inderdaad vreemd dat de turbo zetels er niet in zitten. Achterbumper origineel Belgisch? Succes met de verkoop. En jawel, een knappe WTL gaat voor 100+ tegenwoordig. En dan staan ze meestal nog geen maand! :ass:

0

Wat een prijs! 😯

Ik wist niet dat de WTL’s zo hard gingen…
                                  Zal zijn geld wel waard zijn, maar dan wou ik er toch wel de originele zetels bij (ook al zouden deze “slechter” zitten). 😕

Nu ja, ik heb toch geen geld, dus let vooral niet op mijn comment. :mrgreen:

0
                                15 reacties aan het bekijken - 1 tot 15 (van in totaal 21)
                                • Je moet ingelogd zijn om een antwoord op dit onderwerp te kunnen geven.