964 WTL Cabrio Tiptronic

Home Forum Porscheforum Technisch Luchtgekoelde Porsches 964 964 WTL Cabrio Tiptronic

• Maker
    Discussie
  • Ne maat van mij heeft deze week ne 964 WTL cabrio gekocht in da paars (amethyst metallic of zoiets), moet zeggen, heb die IRL gezien en is gewoon wauw :popcorn: :popcorn: :popcorn:
    Hij leest hier regelmatig mee op het forum maar post niks :what: :what: :what:
    Dus ‘bakker’ foto’s van die WTL gewenst want ze geilen hier op foto’s :first: :first: :first:
    Ga hier al ééntje posten, de rest moe je maar zelf doen hé samen met een kleine voorstelling.
    964wtl.jpg

15 reacties aan het bekijken - 1 tot 15 (van in totaal 19)
    • Mart ik hoef zelf geen foto ,het beeld zit in mijn hoofd . 👿
      In 2011 heb ik mijn 964 Jubi verkocht door plaatsgebrek ,heb er toch wat spijt van ! 😥

Illustratietje voor Funny erbij… :drink:

_IJS1462-b_2013-09-06.jpg

welkom en een prachtige wagen heb je *luv

De Turbo-look vroeger is toch nog wat anders dan de bredere kas bij een 4 of extra breed bij een turbo de dag van vandaag .
            Ook vooraan is hij breder bij de oudjes en dat is zo :lekker: :lekker: .

Kwijl 😈 welkom :drink:

Wim

Welkom bakker, en zeer mooie Porsche :coolness:

een echte schoonheid die met de dikke kont :first:

Welkom met je schitterende WTL ! :up: :up:

Over goeie smaak valt niet te twisten! :respect2:

Welkom Bakkertje !
                        Een mooie wagen en goede investering ! :applaus:

Ik hoop de wagen snel eens te zien . 😉

Altijd mooi , zo’n dikke, love It . *luv *luv

Mooie bak den bakker :coolness:

Aha, de foto’s :popcorn: :popcorn: :popcorn:

proficiat Bakker,die wagen is echt top top top :up: :up: :applaus: :applaus:

Hoi Hoi den bakker is wakker .

alvast bedankt Luc om me in het forum wereldje te loodsen ..

Even voorstellen , klein beetje hek van wielen en motoren en destijds begonnen met Porsche boxer 2.5 cabrio dan vlug de smaak gekregen van de 911 porsches en nu op heden men droom kunnen waar maken . en gevonden !!!! EEN BREDE PORSCHE 964 CABRIO WTL .

bij deze stuur ik nog ne foto als bijlage zoals jullie van me verwachten .
                                  dank voor de leuke verwelkoming .

Groeten Allen.

Attachments:
                                  • IMG_0797.JPG
                                  • IMG_0796.JPG
                                15 reacties aan het bekijken - 1 tot 15 (van in totaal 19)
                                • Je moet ingelogd zijn om een antwoord op dit onderwerp te kunnen geven.