964 WTL Te koop

Home Forum Porscheforum Technisch Luchtgekoelde Porsches 964 964 WTL Te koop

9 berichten aan het bekijken - 1 tot 9 (van in totaal 9)
    • Laat ik de daad dan eindelijk maar es bij het woord voegen.

Mijn originele Elf 964 WTL gaat in de verkoop, biedingen vanaf 85.000 euro worden serieus genomen.

Het betreft een betrouwbare Wimbledon groene cabriolet met volledig zwart leder interieur waarmee nog enorm veel plezier kan worden beleefd.

Km: 122.895 (Echte kilometers aantoonbaar)
      Eerste toelating Duitsland: 07-1993
      In mijn bezit sinds 2001, geimporteerd uit Duitsland
      Onderhoudshistorie: Volledig bekend
      Vorige eigenaren: Volledig bekend
      Luchtgekoeld carrera 2
      Handgeschakeld
      Matching numbers (behalve de G-50 bak is vervangen bij ca 82.000 km voor een gereviseerde G-50 van 45.000 km)

XXX

Verdorie Mart, dat had ik niet verwacht.
        Spijtig dat we die mooie 964 niet meer gaan tegenkomen.
        Hopelijk is het een forumlid die ‘m koopt.

Succes !

Oef; gelukkig staat het hier nog veel te vol
          Anders was ik al onderweg naar Nederland :lekker: :lekker:

Dat ga je je vroeg of laat beklagen…. zo een mooi exemplaar verkopen…..

In elk geval, succes met de verkoop en de nieuwe eigenaar gaat een pracht van een 964 WTL aan zijn collectie kunnen toevoegen….

Succes met de verkoop Mart. Mooie wagen :applaus:

En zeggen dat ik weer zo’n beetje op zoek ben…

Veel succes Mart ; en wat komt er in de plaats ?

Als deze 964 in 1992 ipv 1993 was ingeschreven dan hij snel verkocht zijn in Belgie

Jullie wegenbelastingstelsel is nu eenmaal klantvriendelijker dan het Belgische

Merci mannen, rationeel ben ik er klaar voor, emotioneel gaan we het zo meemaken, als ie uit zijn nog steeds winterslaap ontwaakt.

Het is algehele uitverkoop. Vrouw verkocht, huis moeder verkocht, eigen huis verkocht.

Maar ook nieuw flink huis gekocht met een grote garage waar mijn boot in past.

Tsja, wat moet je hey, een man alleen, thuis of niet werkend, met een boot en 3 auto’s, dat valt niet meer uit te leggen.

Eerst kon ik nog zeggen, ja maar die ene is van mijn vrouw …:mrgreen: :mrgreen: :mrgreen:

Meanwhile, wordt er niet of nauwelijks gevaren of gereden, maar ben ik veelal druk met de hond, de tuin, auto’s wassen en het huishouden. Is bijna niet te doen!!!

O ja, die matching klopt niet helemaal, omdat de G-50 bak is vervangen bij ca 82.000 km voor een gereviseerde G-50 van 45.000 km.

O ja, de window of opportunity is weer gesloten … heb me 7 maanden rationeel psychologisch voorbereid op het loslaten … 1 dag uit de winterstalling, 1 rit ennuh de ratio is overruled.

Ik hou um nog ff … so much fun … lol … en gezelligheid!

Kan het niet over m’n hart verkrijgen. Er was serieuze interesse, maar ik kreeg er gelijk hartkloppingen van …:first:

9 berichten aan het bekijken - 1 tot 9 (van in totaal 9)
                    • Je moet ingelogd zijn om een antwoord op dit onderwerp te kunnen geven.