- Dit onderwerp bevat 178 reacties, 38 deelnemers, en is laatst geüpdatet op 12 jaren, 6 maanden geleden door .
-
Discussie
-
15 oktober 2011 om 15:33
Precies een jaar geleden reed ik ‘s avonds laat met alleen maar regen, een paar honderd km om mijn Porsche eens grondig te laten bekijken door een kenner. Nou de rit alleen al was afzien, want na de ZOAB in NL verdween dat asfalt en zag ik op een gegeven moment eigenlijk helemaal niets meer en reed met een slakkengangetje op onbekend terrein naar mijn eindbestemming(een hotel). De volgende morgen de afspraak met de kenners. Zo stonden ze bij mij bekend en het bleek ook allemaal zo te zijn.
De afspraak werd gemaakt om de P eens flink onder handen te gaan nemen. Door omstandigheden heeft het een jaar geduurd, maar vorige week reed ik weer diezelfde rit, maar nu overdag en heb de P afgeleverd.
Bij aflevering was het op het oog nog een mooie auto:
Maar voor de kenner was duidelijk, zelfs voor mij, dat er genoeg te doen zou zijn.
We zijn nu een week verder en de 964 ziet er enigzins anders uit:
Is dat schrikken, nou dat valt wel mee hoor. De keuze om dit te laten doen heb ik niet voor niets gemaakt. Maar er zijn wel wat meer plekken te voorschijn gekomen dan gedacht. Geen probleem, des te noodzakelijker dat het nu gebeurt!
Ik hou jullie op de hoogte van de stand van zaken……en die kenner, die kennen jullie wel!
- Je moet ingelogd zijn om een antwoord op dit onderwerp te kunnen geven.