964C2 restauratie project

Home Forum Porscheforum Fotoboek Porsche Restauratie Foto’s 964C2 restauratie project

• Maker
    Discussie

• S—-d
    Deelnemer

Precies een jaar geleden reed ik ‘s avonds laat met alleen maar regen, een paar honderd km om mijn Porsche eens grondig te laten bekijken door een kenner. Nou de rit alleen al was afzien, want na de ZOAB in NL verdween dat asfalt en zag ik op een gegeven moment eigenlijk helemaal niets meer en reed met een slakkengangetje op onbekend terrein naar mijn eindbestemming(een hotel). De volgende morgen de afspraak met de kenners. Zo stonden ze bij mij bekend en het bleek ook allemaal zo te zijn.
      De afspraak werd gemaakt om de P eens flink onder handen te gaan nemen. Door omstandigheden heeft het een jaar geduurd, maar vorige week reed ik weer diezelfde rit, maar nu overdag en heb de P afgeleverd.
      Bij aflevering was het op het oog nog een mooie auto:

Maar voor de kenner was duidelijk, zelfs voor mij, dat er genoeg te doen zou zijn.
      We zijn nu een week verder en de 964 ziet er enigzins anders uit:

Is dat schrikken, nou dat valt wel mee hoor. De keuze om dit te laten doen heb ik niet voor niets gemaakt. Maar er zijn wel wat meer plekken te voorschijn gekomen dan gedacht. Geen probleem, des te noodzakelijker dat het nu gebeurt!

Ik hou jullie op de hoogte van de stand van zaken……en die kenner, die kennen jullie wel!

15 reacties aan het bekijken - 16 tot 30 (van in totaal 178)
      • Knap werk hoor!

mooie restauratie, heb het hele proces gevolgd en er kruipt toch heel veel werk in, maar de buitenkant is nu beter dan nieuw :respect2:

nog eentje voor archief :

jean.jpg

Jean heeft wel eens stevig gevloekt tijdens de heropbouw 😉

Kom maar op jij met je 912…….werken is dat, zo’n slalom. :driver:
            En je hersens ook nog gebruiken, want anders heb je zo weer een ronde voor niets gereden als je die ene kegel net aan de verkeerde kant neemt 😈
            Viel me vies tegen, maar ondanks alles een heerlijke dag met strakblauwe lucht, leuke mensen, goede sfeer, wat wil je nog meer!

Zonder problemen?
              Nogal wiedes, al de kegels lagen reeds plat 8) :relaxman:

Zonder ellende de slalom vandaag door gekomen. Heerlijk zo’n eerste dag weer een activiteit met de P.

Zal nog wel eens een mooie serie foto’s maken en plaatsen van het eindresultaat. Maar eigenlijk is dat nu bijna onmogelijk……….glimt te veel…enorme weerspiegeling :happy:

Willem en Sigrid nu volop genieten van de wagen .
                    Aan het team van Timo proficiat .
                    Bedankt om info over de restauratie met ons te delen .

Wim

Leuk om te horen dat alles goed gegaan is, 8) en wilde je net gaan mailen, maar dat hoeft nu niet meer. 😉

Ik ga nu even filmpje bekijken wat je gepost hebt.

Als bewijs een filmpje 😀

http://http://youtu.be/NGgCBygHAKc

Home sweet home………..heerlijk :driver:

Heb ‘m heel gehouden Wim.
                          Tot straks 😉

Mooi wit is nie lelijk, maar neen bedankt 😀

[quote=”Sigrid” post=91947]Hebben nooit witte in gezeten.[/quote]

Dan wordt het zeker tijd 😈 😉

Anoniem

[quote=”Sigrid” post=91884][quote=”reys” post=91875]
                                ……..een autoforum betreft, en de gegeven antwoorden auto gerelateerd zouden kunnen zijn?

Een verkeerde interpretatie is rap gebeurd[/quote]

Serieus, geen seconde in die richting gedacht.
                                Dus je laatste opmerking is correct.[/quote]

😉

Hebben nooit witte in gezeten.

Ziet er weer super uit .
                                    Steeds weer een goed gevoel als zo’n project weer klaar is .
                                    En ook ik zou er weer witte knippers inzetten .

15 reacties aan het bekijken - 16 tot 30 (van in totaal 178)
                                  • Je moet ingelogd zijn om een antwoord op dit onderwerp te kunnen geven.