964C2 restauratie project

Home Forum Porscheforum Fotoboek Porsche Restauratie Foto’s 964C2 restauratie project

• Maker
    Discussie
  • Precies een jaar geleden reed ik ‘s avonds laat met alleen maar regen, een paar honderd km om mijn Porsche eens grondig te laten bekijken door een kenner. Nou de rit alleen al was afzien, want na de ZOAB in NL verdween dat asfalt en zag ik op een gegeven moment eigenlijk helemaal niets meer en reed met een slakkengangetje op onbekend terrein naar mijn eindbestemming(een hotel). De volgende morgen de afspraak met de kenners. Zo stonden ze bij mij bekend en het bleek ook allemaal zo te zijn.
    De afspraak werd gemaakt om de P eens flink onder handen te gaan nemen. Door omstandigheden heeft het een jaar geduurd, maar vorige week reed ik weer diezelfde rit, maar nu overdag en heb de P afgeleverd.
    Bij aflevering was het op het oog nog een mooie auto:

Maar voor de kenner was duidelijk, zelfs voor mij, dat er genoeg te doen zou zijn.
    We zijn nu een week verder en de 964 ziet er enigzins anders uit:

Is dat schrikken, nou dat valt wel mee hoor. De keuze om dit te laten doen heb ik niet voor niets gemaakt. Maar er zijn wel wat meer plekken te voorschijn gekomen dan gedacht. Geen probleem, des te noodzakelijker dat het nu gebeurt!

Ik hou jullie op de hoogte van de stand van zaken……en die kenner, die kennen jullie wel!

15 reacties aan het bekijken - 31 tot 45 (van in totaal 178)
    • Inderdaad. 😆
      Verder voor mij niet zo’n ideale verhouding, armen moeten te “ver omhoog”.
      Maar de wederhelft is 2 meter en heeft nu meer beenruimte.
      De stroefheid geeft wel meer rijcomfort.

zo’n stuur blijkt handiger te zijn tijdens het roken… :mrgreen:

Alle “heisa” de schuld van Wim.

Zomaar iemand’s interieur op het forum gooien, foei…

:engeltje: 😆 :engeltje:

En, het stuur is voor grote mensen met korte armpjes.

:driver: 😈 :driver:

[quote=”reys” post=91875]
            ……..een autoforum betreft, en de gegeven antwoorden auto gerelateerd zouden kunnen zijn?

Een verkeerde interpretatie is rap gebeurd[/quote]

Serieus, geen seconde in die richting gedacht.
            Dus je laatste opmerking is correct.

Anoniem

Hierover gewoon nog even dit:

Er als eens bij stilgestaan dat het hier een autoforum betreft, en de gegeven antwoorden auto gerelateerd zouden kunnen zijn?
              Ter verduidelijking: deze ” 👿 ” was een no-go mijnentwege voor de uitvoering van hetzij de blikhouder of asbak!

Een verkeerde interpretatie is rap gebeurt.

(Of iemand nu rookt of niet, is voor eigen rekening. Dus niet mijn zaak!)

[quote=”reys” post=91834]
                Ma swat we gaan ons hier als verstandige mensen gedragen.[/quote]

Hoezo verstandig? Dat ik mezelf verpest met roken hoeft jou er toch niet van te weerhouden om een hierop te reageren.
                Het is toch niet nodig om elkaar alleen maar te complimenteren met zaken of advies te geven. Je(Reys of ieder ander) kunt toch gewoon je mening geven 💡
                Lig ik niet wakker van en heb ik liever dan ………”is ook een manier van antwoorden”.
                Ben wellicht wat meer direct, dan menigeen hier, maar dan mag je ook gerust op die manier op mij reageren.

Anoniem

Is ook een manier van antwoorden 😕
                  Ma swat we gaan ons hier als verstandige mensen gedragen.

Is toch echt waar, heer Reys.
                    Zitten wel meer snufjes in voor het gemak van bijvoorbeeld zoonlief.
                    En met je eigendom moet je toch zelf weten wat je er mee doet.
                    Voor jou is een borrel drinken misschien wel een aangename bezigheid.
                    Ik heb de slechte gewoonte om hard te rijden, soms beschaafd te rijden, maar rook in mijn eigen omgeving waar ik wil.

Anoniem

[quote=”WillemB” post=91803]@Reys, is geen bekerhouder maar asbak. De originele zit niet echt handig.[/quote]

Da meende nie 👿

Wel snotver……..twee dagen van 14 uur werken en dan mis ik de foto’s. Tig mensen genieten eerder van mijn schoonheid dan ik 🙁

Te koop, nee. Men zegt wel eens, voor veel geld is alles te koop. Nou, dat gaat hier niet op. Geen denken aan, wil er nog jaren in rijden en van genieten ❗
                        En voor de liefhebbers. Zondag 11 maart meteen al een slalom waar ik aan meedoe, ja, als dat maar goed gaat 😆
                        Als de 964 eenmaal thuis is, zal ik een mooie lokatie gaan zoeken voor een fotoreportage van dit schitterende eindprodukt.
                        Jean en Timo, het is toch een waar genot dat Wim vrienden heeft en jullie daardoor hard aan het werk mogen om zoiets moois af te leveren :mrgreen:

Kan niet wachten….en toch moet het nog even.

Weer een staaltje van vakmanschap 😯 :respect2: :respect2:
                          Proficiat aan heel het team van CCR!

:applaus: :applaus: :applaus: :respekt:

Sorry Mushroom, witte pinkers komen er bij mij niet in. Ik vind het geen gezicht. Smaken verschillen 😉 :respect2:

@Reys, is geen bekerhouder maar asbak. De originele zit niet echt handig.

echt top,proficiat :applaus:

Anoniem

Zoals verwacht weer eentje om jaloers op te zijn! Proficiat mannen :respekt:

Is dat een bekerhouder??

[IMG]http://i39.tinypic.com/25a66c8.jpg[/IMG]

15 reacties aan het bekijken - 31 tot 45 (van in totaal 178)
                                • Je moet ingelogd zijn om een antwoord op dit onderwerp te kunnen geven.