964C2 restauratie project

Home Forum Porscheforum Fotoboek Porsche Restauratie Foto’s 964C2 restauratie project

• Maker
    Discussie

• S—-d
    Deelnemer

Precies een jaar geleden reed ik ‘s avonds laat met alleen maar regen, een paar honderd km om mijn Porsche eens grondig te laten bekijken door een kenner. Nou de rit alleen al was afzien, want na de ZOAB in NL verdween dat asfalt en zag ik op een gegeven moment eigenlijk helemaal niets meer en reed met een slakkengangetje op onbekend terrein naar mijn eindbestemming(een hotel). De volgende morgen de afspraak met de kenners. Zo stonden ze bij mij bekend en het bleek ook allemaal zo te zijn.
      De afspraak werd gemaakt om de P eens flink onder handen te gaan nemen. Door omstandigheden heeft het een jaar geduurd, maar vorige week reed ik weer diezelfde rit, maar nu overdag en heb de P afgeleverd.
      Bij aflevering was het op het oog nog een mooie auto:

Maar voor de kenner was duidelijk, zelfs voor mij, dat er genoeg te doen zou zijn.
      We zijn nu een week verder en de 964 ziet er enigzins anders uit:

Is dat schrikken, nou dat valt wel mee hoor. De keuze om dit te laten doen heb ik niet voor niets gemaakt. Maar er zijn wel wat meer plekken te voorschijn gekomen dan gedacht. Geen probleem, des te noodzakelijker dat het nu gebeurt!

Ik hou jullie op de hoogte van de stand van zaken……en die kenner, die kennen jullie wel!

15 reacties aan het bekijken - 46 tot 60 (van in totaal 178)
      • :first:
        Ik zeg: witte knippers erin vooraan! 8)

Proficiat aan de Vakmensen en de eigenares . :applaus:

prachtig :first: schitterend werk :respekt:
            Wim en Sigrid, tot in Limburg en vooral veel rijplezier :driver:

Yaaaaaaaaaaaahoooooeeeeeeee 😀 😀 😀 😀 😀

@Plumber
              , bij mij is alles te koop, ik denk alleen dat ik dan de komende
              paar jaar in de schuur mag slapen. ruzie ruzie ruzie 😉

😳 Sorry Wim ,maar ik had het zo wel bedoeld .Nogmaals dikke proficiat Timo en Team :first:

schitterend werk :applaus: , en een dikke proficiat aan de eigenaars!

Ja correctie, Wim is gewoon de PR man :mrgreen:

Wim

[quote=”snoer 964″ post=91771]Mooi gedaan Wim en zijn team :respekt:[/quote]

Het is Timo en zijn team zunne, ik heb er niks aan gedaan hoor, buiten schoonmaken. 😉

Die fout word wel een meer gemaakt, ik heb er niks van doen, buiten aan mijn eigen troep te werken. :mrgreen:

WAAAAAUUUWWW !!! Is deze te koop ? :mrgreen:

zeer mooi; kging wel net zeggen, waar zijn de centre caps 🙂

Maar Wim had het voorzien 🙂

Zo die is lekker geworden, ook veel mooier op de cubs :applaus: 8) jammer dat er geen n…… :mrgreen:

:applaus: Dit is echt om gelukkig van te worden :first: :drink: Mooi gedaan Wim en zijn team :respekt:

Wim

Even Sigrid en Willem verrassen. 😉

Geen commentaar op de naaf kapjes hè. :mrgreen:

Wim

Hoe kom je erbij. :mrgreen:

Het was deze toch niet Wim en ook nog gratis

Attachments:
                                    • real024.JPG
                                  15 reacties aan het bekijken - 46 tot 60 (van in totaal 178)
                                  • Je moet ingelogd zijn om een antwoord op dit onderwerp te kunnen geven.