964C2 restauratie project

Home Forum Porscheforum Fotoboek Porsche Restauratie Foto’s 964C2 restauratie project

• Maker
    Discussie

• S—-d
    Deelnemer

Precies een jaar geleden reed ik ‘s avonds laat met alleen maar regen, een paar honderd km om mijn Porsche eens grondig te laten bekijken door een kenner. Nou de rit alleen al was afzien, want na de ZOAB in NL verdween dat asfalt en zag ik op een gegeven moment eigenlijk helemaal niets meer en reed met een slakkengangetje op onbekend terrein naar mijn eindbestemming(een hotel). De volgende morgen de afspraak met de kenners. Zo stonden ze bij mij bekend en het bleek ook allemaal zo te zijn.
      De afspraak werd gemaakt om de P eens flink onder handen te gaan nemen. Door omstandigheden heeft het een jaar geduurd, maar vorige week reed ik weer diezelfde rit, maar nu overdag en heb de P afgeleverd.
      Bij aflevering was het op het oog nog een mooie auto:

Maar voor de kenner was duidelijk, zelfs voor mij, dat er genoeg te doen zou zijn.
      We zijn nu een week verder en de 964 ziet er enigzins anders uit:

Is dat schrikken, nou dat valt wel mee hoor. De keuze om dit te laten doen heb ik niet voor niets gemaakt. Maar er zijn wel wat meer plekken te voorschijn gekomen dan gedacht. Geen probleem, des te noodzakelijker dat het nu gebeurt!

Ik hou jullie op de hoogte van de stand van zaken……en die kenner, die kennen jullie wel!

15 reacties aan het bekijken - 61 tot 75 (van in totaal 178)
    • Wim

Ik weet soms niet waar eerst lopen of te rijden, maar heb ik er graag voor over. 💡

Er staan daar volgens mij nog mooie dingen…

Je kan daar inderdaad je hart ophalen, Afgelopen vrijdag stond er een mooie Alfa SZ 😯 Nu ben ik geen Alfist maar wat een mooie lijnen :respect2:

En niet te lang blijven plakken he, anders komt Wim’s Ghia project nooit af :happy:

prachtig werk afgeleverd :respect2:

Wim

[quote=”hans 1″ post=91535] We zouden nog eens dringend een tasje koffie moeten gaan drinken bij Wim en co![/quote]

Altijd welkom Hans, dat weet je, en mag ook voor iets anders zijn als koffie. 😉
              En het liefst met vrouwke erbij hè.

:applaus: :respect2: :applaus:

Alweer een mooi project 8) 8) . We zouden nog eens dringend een tasje koffie moeten gaan drinken bij Wim en co! Er staan daar volgens mij nog mooie dingen…
                  Vandaag Porscheke nog eens de sporen gegeven en nadien netjes afgewassen. Hij ziet er na 2 jaar nog altijd schitterend uit 😀 😀
                  Gisteren naar de keuring geweest en meteen goedgekeurd. Na 30 jaar! Porsche rules :driver: :driver:

Wim

[quote=”911_NL” post=91496]Safety First … :shock:[/quote]

Inderdaad, en ik ben blij dat ik de enige ben die altijd iets verkeerd doe. :sarcastisch

prachtig gedaan :applaus:

mooi,mooi,mooi :respekt:

Wim is net zo eigenwijs als ik ben en wilde niet luisteren toen ik zei: zou je dat nou wel doen.

[quote=”Sigrid” post=91473]

Safety First … 😯

Anoniem

😯 😯 😯 😯

Als dat maar goed komt 😆
                              [IMG]http://i41.tinypic.com/n5cvp.png[/IMG]

Heb je teveel :drink: dan maar even niet kijken…..niet zo’n vaste hand met fototoestel om te filmen 😳 .

http://www.youtube.com/watch?v=9NAlLRMqeaU

De taxateur kwam de Porsche bekijken en daarbij moesten ook alle verbeteringen aangetoond worden. De computer zette er zelf een muziekje onder en foto’s worden als diapresentatie weergegeven. Met af en toe wat commentaar van dees en geen.

:first:
                                  Hover-Porsche !! Lijkt wel zo op sommige foto’s! 8)

Deze is gewoon af! :applaus:

Veel spinazie eten en je kunt dit ook!

Bijna helemaal een spiegeltje :respect2:

Je weet gewoon niet waar je kijken moet en fotograferen valt niet mee met zoveel spiegeling.

Waar over spraken zei……

Iemand ingehuurd voor het schoonmaakwerk :mrgreen:

Er valt niets meer te verbergen.

Of toch maar mat……..

Even door de knieën.

De grote wisseltruc.

Naafkapjes thuis laten liggen ruzie

Taxatie.

Kilometerstand.

Hoezo winterbanden.

En nog veel meer:
                                    klikklik

Filmpje volgt nog.
                                    Volgende week zaterdag zou ik de P op kunnen halen, maar dan moet in m’n DD daar laten staan, want mede-eigenaar is afwezig. Nog even kijken hoe we dit positief gaan oplossen.

15 reacties aan het bekijken - 61 tot 75 (van in totaal 178)
                                  • Je moet ingelogd zijn om een antwoord op dit onderwerp te kunnen geven.