964C2 restauratie project

Home Forum Porscheforum Fotoboek Porsche Restauratie Foto’s 964C2 restauratie project

• Maker
    Discussie

• S—-d
    Deelnemer

Precies een jaar geleden reed ik ‘s avonds laat met alleen maar regen, een paar honderd km om mijn Porsche eens grondig te laten bekijken door een kenner. Nou de rit alleen al was afzien, want na de ZOAB in NL verdween dat asfalt en zag ik op een gegeven moment eigenlijk helemaal niets meer en reed met een slakkengangetje op onbekend terrein naar mijn eindbestemming(een hotel). De volgende morgen de afspraak met de kenners. Zo stonden ze bij mij bekend en het bleek ook allemaal zo te zijn.
      De afspraak werd gemaakt om de P eens flink onder handen te gaan nemen. Door omstandigheden heeft het een jaar geduurd, maar vorige week reed ik weer diezelfde rit, maar nu overdag en heb de P afgeleverd.
      Bij aflevering was het op het oog nog een mooie auto:

Maar voor de kenner was duidelijk, zelfs voor mij, dat er genoeg te doen zou zijn.
      We zijn nu een week verder en de 964 ziet er enigzins anders uit:

Is dat schrikken, nou dat valt wel mee hoor. De keuze om dit te laten doen heb ik niet voor niets gemaakt. Maar er zijn wel wat meer plekken te voorschijn gekomen dan gedacht. Geen probleem, des te noodzakelijker dat het nu gebeurt!

Ik hou jullie op de hoogte van de stand van zaken……en die kenner, die kennen jullie wel!

15 reacties aan het bekijken - 91 tot 105 (van in totaal 178)
      • :first: :respekt:

had een zonnebril nodig… zo blinken…
        knap werk !

Daar ben ik te nuchter voor Bart.
          Het is en blijft een ding, goed verzekerd, dus rijden…….ook op de voor mij zeer gewenste hoge snelheid in DL.
          Maar, nog even geduld.

😯
            Moest de mijne zo freshly gespoten zijn ik zou er denk ik nooit nog durven/willen mee rijden, ‘k zou veel teveel schrik hebben…

Prachtiggggg…. :respekt: :first:

Wim

Ik heb er op :drink:

Maar voor die mannen is hacken van zo’n site net zo makkelijk als voor mij een flesje Palm opentrekken. 😉

Een hacker heeft er voor gezorgd dat er weer foto’s zijn….boef 😆

Behoeft geen commentaar, enkel dat mijn glimlach net zo straalt als de glimmende P :happy:

Wat een restauratie, als ik deze zo zie ben ik heel gelukkig met de toestand van mijn 964 jubi, gelukkig komt hier alles goed en kunnen we binnenkort beide van een mooie 964 genieten

grtz Geert

Leuk land toch, dat Nederland. De beste restaurateur woont er tenslotte.
                      Geen haast, foto’s komen wel een keer!

Wim

Jullie losse onderdelen zijn vandaag gespoten, en de porsche staat nu in de cabine, die is morgen aan de beurt.

Zal zo snel mogelijk wat foto’s doorsturen, maar ben momenteel meer op de baan als thuis.
                        Ken Nederland nu al zo’n beetje van buiten. 😉

Je Porsche kan geen beter adres wensen….. 😀

Succes

WillemB

Hallo,

Zo snel al een antwoord, dat vliegt hier dat forum.

Nog eens door dit project gegaan & reeds contact opgenomen met Van Leuven, ziet er een professioneel bedrijf uit.

Ik blijf jullie volgen, dit is allemaal mooie informatie.

Groetjes,

Ps, mijn volgende voorstel zal dan over Cognac & bruin gaan, met wit interieur… Dat zou zeldzaam geval zijn zo blijkt…

Beste Stereodrome,

Ik heb er geen probleem mee om je ons budget te laten weten per PM, maar ik denk dat je beter voor jouw auto contact op kan nemen met Timo van CCR.
                              Alles valt of staat met wat er moet gebeuren. Als het alleen een kwestie is van schuren en spuiten, of net als bij onze 964 toch wat meer aan de hand is :puke:

Ze zitten op 3 kwartier rijden afstand (als ik tenminste de juiste Londerzeel gevonden heb op Google maps ❓ ) van jouw woonplaats. De moeite waard voor een afspraak om je auto te laten bekijken en een eventueel een plan van aanpak te maken. Op http://www.ccr-vanleuven.nl/ kan je al een eerste keuze maken en indruk krijgen van Timo’s werk.

EDIT: O ja, ze stellen hier een voorstel topic erg op prijs 😉

Hey,

Ben nieuw hier, op zoek naar een restaurateur voor een cognac bruine 964, C4. Wat ik hier zie lijkt me echt prachtig, en professioneel werk. Binnen welke prijscategorie moet ik degelijke restauratie zien?

Fijn week’end allen, super cruise weer !

Groetjes uit Londerzeel

@Rocco, het is inderdaad niet te geloven hoe druk Timo is. Een erkenning voor de kwaliteit die Timo levert ❗

Ondanks dat wij de 964 erg missen 🙁 blijven we geduldig afwachten ❗ We krijgen tenslotte een prachtig exemplaar terug die weer heel wat kilometers kan gaan maken :driver:

Vordert hier toch ook goed .
                                    Prachtig werk .

15 reacties aan het bekijken - 91 tot 105 (van in totaal 178)
                                  • Je moet ingelogd zijn om een antwoord op dit onderwerp te kunnen geven.