964C2 restauratie project

Home Forum Porscheforum Fotoboek Porsche Restauratie Foto’s 964C2 restauratie project

• Maker
    Discussie

• S—-d
    Deelnemer

Precies een jaar geleden reed ik ‘s avonds laat met alleen maar regen, een paar honderd km om mijn Porsche eens grondig te laten bekijken door een kenner. Nou de rit alleen al was afzien, want na de ZOAB in NL verdween dat asfalt en zag ik op een gegeven moment eigenlijk helemaal niets meer en reed met een slakkengangetje op onbekend terrein naar mijn eindbestemming(een hotel). De volgende morgen de afspraak met de kenners. Zo stonden ze bij mij bekend en het bleek ook allemaal zo te zijn.
      De afspraak werd gemaakt om de P eens flink onder handen te gaan nemen. Door omstandigheden heeft het een jaar geduurd, maar vorige week reed ik weer diezelfde rit, maar nu overdag en heb de P afgeleverd.
      Bij aflevering was het op het oog nog een mooie auto:

Maar voor de kenner was duidelijk, zelfs voor mij, dat er genoeg te doen zou zijn.
      We zijn nu een week verder en de 964 ziet er enigzins anders uit:

Is dat schrikken, nou dat valt wel mee hoor. De keuze om dit te laten doen heb ik niet voor niets gemaakt. Maar er zijn wel wat meer plekken te voorschijn gekomen dan gedacht. Geen probleem, des te noodzakelijker dat het nu gebeurt!

Ik hou jullie op de hoogte van de stand van zaken……en die kenner, die kennen jullie wel!

15 reacties aan het bekijken - 106 tot 120 (van in totaal 178)
      • Wat gaat hij mooi worden !! :relaxman:
        Well worth the effort!!

wederzijds willem :drink: , druk is wel een understatement als je al het werk in het echt ziet, maar de 964 is al heel wat opgeschoten sinds ik er kom en telt toch vooral dat het resultaat goed is uiteindelijk, op zo’n tijdloze wagen hoef je geen deadline te plaatsen :respect2:

@Rocco, prettig kennis gemaakt te hebben :respect2:

Door Timo z’n verhalen niet een behoorlijk gesprek kunnen voeren :mrgreen: Mijn excuus daarvoor :respect2:

:respekt: :first:

En we zijn weer een lamme arm verder:

Schuren, schuren,

het heeft wat te verduren,

erosie van verdriet,

kijk eens hoe je er uit ziet.

Toelichting lijkt mij verder overbodig.

Verwachting is eind januari. Dan eerst nieuwe taxatie en daarna ophalen. Maar het kan natuurlijk ook februari worden. Bedrijf is erg druk.

Het werk vordert, maar er is nog e.e.a. te doen zie ik.
                    Wanneer is hij klaar?

Paar uurtjes bijbeunen, anders moet ie de volgende keer achter de P aanrennen.
                      En hardlopen kan ie ❗
                      Rekening wordt daardoor ook weer acceptabel :happy:

Anoniem

Spijtig genoeg ben ik er niet geraakt voor de lunch . 😥 😥
                        Wel handig je naam in je eigen wagen . 🙄
                        Ik las dat Timo een kracht bij heeft maar dat hij kinderen te werk stelt wist ik nog niet 😉 😉 😉 😉 😉 .

amai dat ziet er goed uit,mijn 964 Cabrio gaat in januari naar de spuiter.grjb

Attachments:
                          • 1323532305NDSC03941_2011-12-10.JPG

Dat gaat lekker 8)

En weer thuis. Wim, Timo, het was weer aangenaam vertoeven bij jullie :lekker:
                              De hele familie heeft met het fototoestel rondgelopen, dus hierbij een selectie en de rest via de link(mocht je interesse hebben).

Kaler kan bijna niet 😯

Twee naamgenoten met een autoliefde die oneindig is.

Jong geleerd, oud gedaan.

Met de uitleg van Wim en Timo snap zelfs ik wat ze allemaal hebben gedaan.

Helaas staat de 993 er ook, wat een schade 😥

Plamuur, niet alleen geschikt voor gaten in de muur.

Geen idee wie dit is 😛

Nog even nieuwe velgen passen.

De rest via onderstaande link:
                              https://picasaweb.google.com/117018894642056050675/11December2011?authuser=0&feat=directlink

Helaas Bart, maar Wim z’n weekend begint om 13.00 uur.
                                Maar een gezellige lunch slaan we niet af 💡

Anoniem

Oei ,opgelet morgen in Zeeland want Sigrid is op de baan . 😉
                                  Het is toch wel spijtig dat ik morgenvoormiddag moet werken . 😥 .

Morgenochtend eindelijk weer eens naar Zeeland en alles met eigen ogen aanschouwen

15 reacties aan het bekijken - 106 tot 120 (van in totaal 178)
                                  • Je moet ingelogd zijn om een antwoord op dit onderwerp te kunnen geven.