968 amethyst

• Maker
    Discussie

• Yannick Delvaux
    Deelnemer

Zoals reeds aangehaald in mijn voorstelling heb ik onlangs een 968 van ’93 gekocht in de kleur amethyst. Na zeer lang wachten (toch minstens een week of 2) staat zij sinds vandaag bij mij in de garage! Spijtig genoeg is ze wel met de aanhangwagen geleverd, aangezien ze nog niet ingeschreven staat en dus beter niet de baan op gaat, maar daar zoek ik zo snel mogelijk verandering in te brengen! Dit kan echter nog wel even duren, gezien het oorspronkelijk een Japanse is en de dame hiervoor in Nederland vertoeft heeft.

Foto’s heb ik nog niet kunnen nemen, maar deze volgen hopelijk zo snel mogelijk. Ik kijk er momenteel nog liever naar dan dat ik er foto’s van neem :coolness:
      In dit topic zal ik ook proberen regelmatig updates te plaatsen van zodra ik meer over mijn 968 te weten kom en van zodra er schot in de zaak van de inschrijving komt …

Met een beetje geluk morgen al een update, alleszins nog een prettige avond voor iedereen! Dit van mij kan alleszins niet direct meer stuk :sleep:

15 reacties aan het bekijken - 1 tot 15 (van in totaal 143)
      • allebei een gaatje zoeken op 28 of 29 december 💡
        Brasserie Breendonk in Willebroek zal het nier worden denk ik. lijkt me eerder een restaurant geworden waar je moet reserveren.

wat denken jullie van brasserie “Melkerij Nachtegalenpark” Floraliënlaan, 115- 2020, Antwerpen (met tuin, terras en speeltuin)

of het Kwadraat, Leugenberg 141 – 2180 Ekeren

Aaaargh!!! Met alle plezier, maar ben dan op verlof :bounce:

Niks van! Zondag 3 januari gaan we een Nieuwjaarsdrinkje/bijeenkomst doen…:)
            Parkeerplaats, wat schuimwijn en enkele P’kes. Mijne amethyst naast de jouwe :coolness:

Neenee, blijft vanaf nu in de garage staan, wordt niet meer mee gereden en binnen een paar jaar voor een woekerprijs verkocht :sarcastisch

Binnenkort IRL te bewonderen dus :applaus:

En de finish is gehaald! De platen zijn vandaag toegekomen, dus de Japanse mag de baan op :driver:

Ondertussen wel geleerd waarom je beter zo vroeg mogelijk bij de DIV kan staan… Heeft daar lang geduurd…

Maar bon, het was voor een goed doel, de (weliswaar niet overdreven lange) sage is afgelopen :first:

[hide]ben mee blij voor allen die het wat gemakkelijker hebben tegenwoordig met hun import. denk dat ze bij dwieteren hier ook meelezen :mrgreen: [/hide]

Perfect! Dat er nog velen na ons mogen volgen :up:

Naar aanleiding van jouw verhaal, ben ik vandaag langsgeweest op afspraak bij homologatie D’Ieteren met mijn Japanner (op hoop van zegen!).
                        Na aanmelding kreeg ik vrij snel het positieve nieuws dat ze wagen konden homologeren. Eén uur en een kwart later mocht ik naar huis met een gehomologeerde 968!
                        Gelukkig een positief verhaal en geen horror-verhaal!!

Inderdaad, daar had ik me in het begin ook op voorbereid. Maar doordat D’Ieteren blijkbaar wel gewoon het gelijkvormigheidsattest kon leveren (wat telkens aan de telefoon onmogelijk bleek), is alles toch wat sneller gegaan.

Moet nu wel zeggen dat ik begin januari op vakantie ben… Dus het zal ervoor of erna moeten zijn :ass:

😳 die wordt door Drip al ingevuld in januari :engeltje:
                            Tenzij… :think: iemand zin voor 2 of 3 januari ne warme choco te gaan drinken? 😉
                            Terug ontopic: toen ik Danny hoorde over de Japanse auto leek het een verhaal van enkele maanden te gaan worden….

Inderdaad, maar ben er waarschijnlijk wel enkele grijze haren rijker van geworden. Nu wordt het uitzien naar jouw winterbijeenkomst 😉

:up: eigenlijk al bij al nog redelijk snel gegaan….

Top!!!!!!!!!

Geweldig goed nieuws is dat!!!

Nu inderdaad heel rap inschrijven, stel dat een keurder deze nacht, badend in het zweet wakker wordt en zich bedenkt dat hij ene auto teveel heeft goedgekeurd :mrgreen: :sarcastisch

15 reacties aan het bekijken - 1 tot 15 (van in totaal 143)
                                  • Je moet ingelogd zijn om een antwoord op dit onderwerp te kunnen geven.