968 Cabrio – oldtimer – manueel – volledige historiek – zeer goede staat

Home Forum Porsche Marktplaats Porsche Te Koop 968 Cabrio – oldtimer – manueel – volledige historiek – zeer goede staat

• Maker
    Discussie
  • Deze hadden jullie nog te goed:

Ik zit ondertussen aan mijne 8ste 968 en dit is echt wel een van de beste
    Mag enkel weg omdat ik de gele 968 cabrio heb gekocht.
    Gezien reeds oldtimer kost het mij eigenlijk zo goed als niks om hem te houden, maar het magazijn probleem is nog steeds niet opgelost vandaar dat nog wat plaats moet maken

Salespitch:

Zeldzame 968 cabriolet uit collectie (vorige eigenaar een van de mannen van Elfer welke de wagen een 7-8 jaar in zijn eigen collectie had, maw het betere werk).

1 van de slechts 2141 in totaal gebouwde ROW exemplaren.
    Dit vroege exemplaar komt met de veel gezochte manuele 6-bak en is reeds oldtimer.

Uitzonderlijk komt deze goed gepamperde 968 met de volledige onderhoudshistorie vanaf dag 1.

Body is roest- en schadevrij; de lichtgewicht OEM Porsche velgen zijn volledig krasvrij; dak en interieur zijn in zeer goede staat. Kapafdekking zit er ook nog bij.
    Bijkomend heeft deze 968 net een grote beurt gehad met nieuwe riemen en waterpomp alsook controle van nokkenassen en kettingspanners; mechanisch en technisch staat hij dus ook top.

Verder is de wagen royaal uitgerust:
    C00 Duitse uitlevering
    139 Stoelverwarming bestuurderszijde
    186 2-punts gordel achterbank
    219 Sperdifferentieel
    340 Stoelverwarming passagierszijde
    379 Elektrisch verstelbare bestuurdersstoel
    380 Elektrisch verstelbare passagiersstoel
    423 Cassettehouder
    431 Sportstuur leder
    441 Radiovoorbereiding
    465 Mistlamp
    480 Handgeschakelde 6- versnellingsbak
    462 Airbag bestuurders- en passagierszijde
    573 Airconditioning
    651 Elektrisch bedienbare ramen
    655 Elektrisch bedienbaar cabrio dak

Hele mooie, stijlvolle kleurencombinatie, welke op de foto’s niet helemaal tot hun recht komen.
    Moet gezien worden.

“Der unterschätzte aus Zuffenhausen”: Absoluut een van de beste rijdende oldtimers. Vlotte 240pk 3.0 liter motor, superieure bouwkwaliteit maken dat een 968 zowel speels rijdt op de kleinere wegen, alsook u comfortabel naar uw vakantie bestemming kan brengen.

VP: [b]verkocht
    [/b]
    PS: wagen stond origineel op CUP 1’s, indien je hem terug origineel wil, heb ik wel een setje. Huidige velgen zijn wel in perfecte staat en wegen minder.

IMG_2152-2.jpg

DSCF1947.JPG

DSCF1948.JPG

DSCF1951.JPG

DSCF1952.JPG

DSCF1942.JPG

DSCF1943.JPG

• Je moet ingelogd zijn om een antwoord op dit onderwerp te kunnen geven.