968 Targa, manueel met M220, sonderfarbe

Home Forum Porsche Marktplaats Porsche Te Koop 968 Targa, manueel met M220, sonderfarbe

• Maker
    Discussie
  • Zoals beloofd, een apart verkoop topic voor de TA’s nu dat de gele cabrio gearriveerd is :sarcastisch

De eerste is een mooie 968 Targa met M220

Geen boekje, wel car-pass sinds 2001
    Er hangt net een oldtimer plaat op maar Belgisch GVA is er bij dus kan makkelijk terug op normale plaat

Snelle wagen, net voor een 3500 euro in orde gezet inclusief nieuwe distributie
    Lak is zgs, schade en roestvrij. Volgens rennlist slechts 7 coupe’s in deze kleur. Moeilijk om tot zijn recht te laten komen op foto’s zeker met de aaifoon 😕
    Interieur in goed staat

IMG_2209.JPG

IMG_2218.JPG

IMG_2212.JPG

DSCF1770.jpg

DSCF1764.jpg

DSCF1768.jpg

De freaks zullen hier en daar nog een klein verbeterpuntje vinden maar zeker onmiddellijk bruikbaar als leuke driver.
    vraagprijs verwijderd op vraag van verkoper

14 reacties aan het bekijken - 1 tot 14 (van in totaal 14)
    • toch een populair kleurke aan ‘t worden dat Veilchenblau Metallic

964VeilchenblauMetallic.jpg

0

[quote=”Bones” post=250049]Koopje? of zie jij direct wat er mis is? Wel hoge Km-stand.[/quote]De schuur is vrij gekend aan het geraken. Zeker in de regio. Hij heeft in het verleden al enkele mooie 944 cabrio’s gehad. Meestal staan de wagens er in consignatie en rekent hij enkel een commissieloon aan. Nadeel is dat hij zelf niet echt kan zeggen in welke toestand de wagens zijn. Mechanisch gezien dan. Maar volgens mij probeert hij toch de eerlijke verkoper te zijn. Of een goede acteur?

0

Ja

Als ze er mee wegreden, had ik weeral vree spijt :bounce:
          Het is een prachtige kleur IRL

0

Naaaaiiiiice die grote broer :first:

0

ben haar grote broer nog tegengekomen …

928VeilchenblauMetallic.jpg

0

Koopje Haha …
                Dan was hem al lang weg . 🙄 :coolness:
                Die blijve niet lang opt net.
                Koste ff terug ook iets meer (krijgt hem niet zo snel weg neem ik aan)
                IMG_0467.PNG

net zoals deze :
                Was ook ne goede !!! Niet dus ! :what:
                http://m.autoscout24.be/anbod/-309297829?id=309297829&from=nl.autoscout24.be

Je zal toch .min20.000€ moete legge voor ne “redelijke”mooie normale , zonder gebreken .

0

Duur is dit vandaag de dag zeker niet
                  Maar zoals steeds: echte staat van de wagen is moeilijk af te leiden van op foto’s; kan voor 100 euro kosten aan zijn maar evengoed 10.000 euro…roest/geen roest …droog of lek als een zeef….indien interesse best ff gaan kijken en iemand meenemen die er iets van kent (is bij mij in de buurt dus misschien mijn garagist?)

Lijkt mij eerder een driver dan een showcar, maar it’s build 2B :driver:

0

Koopje? of zie jij direct wat er mis is? Wel hoge Km-stand.

0

so be it :salut:

0

2 late ❗

0

Je weet dat ik wel interesse heb in een TA,… ooit. In de eerste plaats een 944, maar die zwarte martini heeft toch wel heel veel. Ik heb hem ooit gezien tijdens de lasworkshop van Floere.

Voor mij is het echter nog niet het juiste moment, al zou dat kunnen veranderen nu de minister in het Corsan-verhaal eindelijk zou inzien dat kleine zelfstandigen in deze slachtoffers waren en geen medeplichtigen en er een regeling zou komen. Wie weet krijg ik binnenkort een deel van mijn geld terug en kan ik op je deur komen kloppen :engeltje:

0

Ik heb hem ff van het net gehaald, ben terug aan het twijfelen over de Martini :think: :think:
                            Met deze wagen is mijn passie voor 968 begonnen en ik scheur er nu al 4 jaar mee rond zonder problemen om het zo te zeggen (ok, nieuwe DME relais moeten steken :mrgreen: )

De gele cabrio is wat te goed voor te crossen in de bossen (TACB ritjes), hij hangt trouwens wat laag, zeker met de spoiler lip, dus ik dacht dit weekend nog maar eens om de Martini te houden voor het gooi en smijt werk en eventueel de 944 Turbo (Targa) dan toch maar te verkopen. Ben er nog niet uit. :wtf:

Nu als iemand interesse heeft in de Martini, ik heb momenteel dringend plaats nodig dus het is nog altijd de moment om een bod te doen 😕

0

Het zijn beide prachtige wagens, maar die prijs van de 993 turbo…. :think: dat is er toch een beetje over, niet? Johan Dekens had een paar jaar geleden een prachtige gele 993 turbo en die is weggegaan voor ongeveer 70K, denk ik;

Wat ga je met de zwarte martini doen, nog steeds te koop?

0

http://www.kapaza.be/nl/porsche/porsche-993-turbo-exclusive-colour-perfect-conditi-119072508.htm

Voor liefhebbers van deze kleur maar met een transaxle allergie; hier ne prachtige 993

0
                              14 reacties aan het bekijken - 1 tot 14 (van in totaal 14)
                              • Je moet ingelogd zijn om een antwoord op dit onderwerp te kunnen geven.