968 Targa Tiptronic ’92

Home Forum Porsche Marktplaats Porsche Te Koop 968 Targa Tiptronic ’92

• Maker
    Discussie
  • Heb deze april vorig jaar in GB gekocht bij Adrian Crawford.
    Na een tijd in de garage gestaan te hebben , begin dit jaar aan de homologatieprocedure begonnen. Dit heeft wat lang geduurd en daarom is deze pas sinds oktober ingeschreven in België.
    Reden verkoop: heb nog een Beetle (ook te koop trouwens), een 924 en een Transporter (T4), en wil wat geld ‘vrijmaken’ om in mijn bijberoep( in opstartfase) te steken.

Specs:

type: 968 Targa Tiptronic
    bouwjaar: maart 1992
    kleur: midnight blue
    Interieur: zwart leder
    kilometerstand: +/- 165000km
    Heb originele boekjes en (oude) facturen
    Airco: werkt niet en weet niet als het maar alleen vullen is!

Vraagprijs €9500

Is een eerlijke auto, geen topper, maar ook zeker geen afgeragde bak.

AKK uiteraard toegestaan.

Foto’s: zie wat lager…

14 reacties aan het bekijken - 1 tot 14 (van in totaal 14)
    • ahaa: de ‘typische’ soldentrucken: eerst de prijs verhogen om er nadien een korting op te geven… 😆 😉

Prijs was 10000, heb eerste bericht aangepast 😆

hmmm… prijs is verlaagd van 9500 (eerste bericht) naar… 9500…
          De solden zijn ook niet meer wat ze geweest zijn… 😉

Solden: Prijs verlaagd naar €9500 ❗

Wim

Ben het wel een beetje eens met Koen. 💡

Had in mijn Porsche een radio met klassieke uitstraling, maar kon wel verdekt USB stick in, dus best te modern eigenlijk voor een 3.2.

Toen ik de auto afleverde liet ik hem erin, en bij aflevering kreeg ik gelijk een compliment, want hij had gedacht dat ik hem eruit zou halen.

Verder alle apparatuur in het vooronder zoals het hoort, staat wel zo netjes.

Anoniem

Ik vind dat ook storend, echter niet genoeg om direct weg te lopen.
                Ik zal wel beter gaan opletten dat er geen andere dingen ontbreken, krik, reserve wiel, handleiding, brandblusser. Al moet je zulke dingen altijd controleren ❗
                Bij mijn vorige BMW ontbrak de haak van de trekhaak, koste toen 420 euro bij de dealer 😯 2de hands koste het mij 150 euro. Op het moment dat ik op zoek was op de diverse internetsites kwam ik de verkoper van mijn BMW tegen, die bood toen een trekhaak aan. Ik heb hem daarover gebeld en bleef beweren dat er wel 1 zat in mijn auto 🙄
                Goed opletten is de boodschap. Ik koop bvb nooit nog alleen een auto, neem altijd iemand mee. Liefst iemand die liever een ander type auto zou kopen, zij kijken uit hun ogen en niet uit hun hart 😀

Klopt , maar wel aan het feit dat men kan zien dat er eentje inzat en dan niet meer .
                  Een afdekplaatje kan ook al helpen.
                  Dat geeft het idee dat de bezitter geen radio wenstte .
                  Nu geeft het het idee dat de eigenaar de radio eeruit heeft gehaald om extra te hebben bij verkoop .
                  Ik weet dat er toch wel meerdere mensen zijn die zich daaraan storen .
                  Het is natuurlijk jouw wagen , maar een goede tip 😉

Bedankt voor de tip. Al denk ik niet dat iedereen zich stoort aan het feit dat er geen radio in zit.
                    Het staat wel ‘properder’, daar heb je gelijk in.

ziet er leuk uit .
                      Maar jammer en iets waar ik me steeds enorm aan stoor .
                      Een wagen , en zeker voor die prijsklasse , waar dan de radio wordt uitgehaald alsof dat het verschil in de winst maakt .
                      Voor mij een afkraker .
                      Als ik 10.000€ spendeer en zie dat er een radio is uitgehaald draai ik om en vertrek terug.
                      Misschien een tip 💡
                      Koop een passende radio voor een paar tientjes en zeit die erin

Zal ik even helpen met opruimen ❗ 😆

prachtige wagen, mocht ik een plekje vrij hebben wist ik het wel

En nog een…

en nog…

en de laatste

Attachments:
                            • DVCI0053_640x480.JPG
                            • DVCI0082_640x480.JPG
                            • DVCI0085_640x480.JPG

Is links gestuurd.(Origineel in Duitsland geleverd)

Attachments:
                              • DVCI0025_640x480.JPG
                              • DVCI0040_640x480.JPG
                              Anoniem

Is hij links of rechts gestuurd ❓
                                Invoer GB doet mij rechts vermoeden, kan geïnteresseerden afschrikken 😉
                                Succes met de verkoop verder.

14 reacties aan het bekijken - 1 tot 14 (van in totaal 14)
                              • Je moet ingelogd zijn om een antwoord op dit onderwerp te kunnen geven.