968 Waar op te letten bij aankoop?

Home Forum Porsche Marktplaats Porsche Te Koop 968 Waar op te letten bij aankoop?

• Maker
    Discussie
  • Graag had ik jullie experten ideeën omtrent waarop te letten bij de aankoop van een 968 cabrio?

Tnx,

Wim

8 reacties aan het bekijken - 1 tot 8 (van in totaal 8)
    • Weet ik, maar proberen mag altijd hé 😈

Da’s een coupe’ – of althans een Targa, RS 😉

TS heeft het over een cabriolet :sarcastisch

deze?
          (aanmelden)

[quote=”Wimtarga” post=101873]Graag had ik jullie experten ideeën omtrent waarop te letten bij de aankoop van een 968 cabrio?
            [/quote]

Hoe goed is het dakje ..

– En wat is de staat van de variocam ketting en geleiders ❓
            – Wat is de staat van de (tandwielen aan de) nokkenassen ❓
            – Giert de versnellingsbak ❓

Wim heeft zich netjes voorgesteld dus het draadje kan terug open .
              Welkom hier Wim

In twee weekjes had de topicstarter bij interesse zich wel even kunnen voorstellen .
                Daarom tot zo lang een slotje

Hallo Wim welkom hier. Misschien kan je ook even informeren bij de mensen van deze club: http://www.tacb.be/ Er zitten daar heel wat 968-rijders die je zeker tips kunnen geven. Wat is je budget? Kunnen we hier ook onze ogen open houden en samen op zoek gaan …

Dag Wim ,welkom op dit forum .
                    Zo te lezen ben je aan het uitkijken om een 968 te kopen . :applaus:
                    Misschien kan je jezelf even voorstellen en een nieuwe topic aanmaken onder stel jezelf voor .
                    Ik ben er zeker van dat je hier bruikbare tips zal krijgen .

8 reacties aan het bekijken - 1 tot 8 (van in totaal 8)
                  • Je moet ingelogd zijn om een antwoord op dit onderwerp te kunnen geven.