981 Speakers vervangen en toevoegen.

Home Forum Porscheforum Technisch Watergekoelde Porsches Cayman 981 Speakers vervangen en toevoegen.

3 berichten aan het bekijken - 1 tot 3 (van in totaal 3)
    • Iemand ervaring met: (ben op zoek naar)
      [list]
      [*]- Achterste speakers toevoegen op de standaard voorziene plaats, ligt de bedrading of niet en moet ik andere panelen kopen?
      [*]- Voorste vervangen door betere exemplaren van dezelfde afmetingen en op dezelfde locatie, en zo ja welke?
      [*]- Kan er onder de passagierszetel een subwoofer worden geplaatst? (geen bose aanwezig)
      [/list]
      Bedankt voor de mogelijke info en beeldmateriaal mag ook altijd uiteraard.  

ervaring met 987:
        – is jouw amplifier voorzien op 4 speakers? twee draden trekken via de deurdorpels is peanuts
        – alternatieven ter vervanging zijn er vele; let vooral op de geluidsisolatie !! 
        – onder de stoel is er niet voldoende plaats voor een subwoofer zonder het bereik van je stoelverstelling in te perken.
          er bestaan (oem) kits om naast de console aan het voeteneind van de passagier te plaatsen (esthetisch niet echt denderend)

[quote=”DeePee post=289929 userid=5437″]ervaring met 987:
          – is jouw amplifier voorzien op 4 speakers? twee draden trekken via de deurdorpels is peanuts
          – alternatieven ter vervanging zijn er vele; let vooral op de geluidsisolatie !! 
          – onder de stoel is er niet voldoende plaats voor een subwoofer zonder het bereik van je stoelverstelling in te perken.
            er bestaan (oem) kits om naast de console aan het voeteneind van de passagier te plaatsen (esthetisch niet echt denderend)

[/quote]
           – Ik heb recent een nieuwe Alpine unit gestoken met Apple CarPlay waarop voldoende uitgangen zijn voor speakers en sub.
           Dit ter vervanging van de standaard CDR31 van Porsche.
          – Heb hier nog een Pioneer sub voor onder de stoel maar idd… die gaat er al helemaal niet onder.

Gaat volgens mij een moeilijke bevalling worden.

3 berichten aan het bekijken - 1 tot 3 (van in totaal 3)
        • Je moet ingelogd zijn om een antwoord op dit onderwerp te kunnen geven.