987 18″ velgen gezocht

Home Forum Porsche Marktplaats Porsche Gezocht 987 18″ velgen gezocht

• Maker
    Discussie
  • Ik heb beslist om ook in de zomer weer op 18″ te gaan rijden ipv 19″, maakt alles toch een stuk comfortabeler.

Dus ik zoek een mooie 18″ set velgen in 987 breedtes.

Eigenlijk zou ik liefst bij originele Porsche velgen blijven, maar zoveel moois zit er niet tussen in die maat. Mijn voorkeur gaat momenteel uit naar twee opties:

– ofwel namaak 18″ Turbo I velgen:
    Ik heb nu originele 19″ Turbo I velgen er op liggen en vind die wel erg mooi.

– ofwel een setje 18″ Cayman S velgen, maar dan antraciet gelakt en met gepolierde harten/randen:
    Ben bij mijn velgenboer geweest en hij raadde me sterk af om met 2 kleuren lak te werken zoals op onderstaande foto. Ze kunnen ze evengoed polieren waardoor het geheel veel mooier oogt. Dan worden ze ook uniek denk ik, want heb ze nog nergens zo gezien.
    Vind het wel mooi zo, doet wat denken aan de fuchs velgen, een beetje een herinterpretatie zoals de velgen op 911 50th.

Als iemand iets liggen heeft, stel maar voor. Alternatieven mogen ook, misschien zit er iets tussen dat mij wel aanstaat…

15 reacties aan het bekijken - 1 tot 15 (van in totaal 24)
    • Zeker!

Ik heb eigenlijk geen flauw idee over welke grootte orde qua prijs we spreken hiervoor?

hier een fotoke van mijne die 2cm is gezakt, mooi toch.. (al zeg ik het zelf…) :mrgreen:

Maar ik geef jullie gelijk hoor, hij zou er nog beter uitzien als ie wat zakt. 8)

…………………en toch moet ik Bert hier bijstaan..:popcorn: ., het moet niet veel zijn maar een 2cm is al voldoende, dan krijg je weer een heel andere look op het geheel…..:coolness:

Die hoogte, daar stoor ik me doorgaans minder aan :). Het is ook vooral een dagelijkse auto en daarom ben ik overgestapt van 19″ naar 18″. Rijdt toch iets aangenamer.

Hier nog eentje:

Knap, nu nog een heel klein beetje verlagen en hij is helemaal :up: :coolness: :lekker:

knappe velg en passen uitstekend onder de 987!!!!

Sjiek mene man :up: :up:

Ondertussen liggen ze er (eindelijk) op. Ik ben er zeer tevreden van!

Hah, meer dan 2 maand geleden ondertussen… Velgen liggen nog bij de bandenboer, ze zien er erg gelikt uit moet ik zeggen. Ergens de komende weken monteren en dan foto’s maken!

Zoiets ja, maar dan geen lak op lak. Ze worden gepolijst om iets meer naar de 991 50th velgen te neigen.

AUB een vraagprijs vermelden bij items die je te koop aanbiedt (cfr forumregels).

K

Hoi Crossbytje

Ik heb nog een setje 18″ turbo 1 in donkergrijs staan. Volledig nieuw (geen gebruikssporen) met nieuwe banden. Stonden onder een 996 carrera 2.

Maar ik zie dat je een setje gevonden hebt. Succes ermee!

Gr.
                              Jer

zoiets carrera GT style

Cayman2tonewiel.jpg

carreraGT-2.jpg

Ik heb ondertussen een setje Cayman S velgen aangeschaft, die worden ergens komende weken onder handen genomen. De spaken worden gepolijst, alsook een randje rondom (dunner dan op de foto hierboven). De harten en binnenzijden worden matzwart.

Ik ben benieuwd wat het gaat geven, maar heb er alle vertrouwen in. Binnenkort foto’s!

15 reacties aan het bekijken - 1 tot 15 (van in totaal 24)
                                • Je moet ingelogd zijn om een antwoord op dit onderwerp te kunnen geven.