987 Black Edition velgen

Home Forum Porsche Marktplaats Porsche Gezocht 987 Black Edition velgen

• Maker
    Discussie
  • Iemand een idee waar ik deze velgen zou kunnen vinden ( *porsche of replica)?

Attachments:
    • Porsche-Boxster-S-Black-Edition-17.jpg
15 reacties aan het bekijken - 1 tot 15 (van in totaal 16)
    • Heel mooie velg, maar de OEM zijn al een 4 kg per stuk zwaarder dan de Spyder velgen 🙁
      Geen idee wat de namaak weegt, maar geen fan van zoiets op een Porsche te leggen
      Alternatief is dan echte Fuchs volgens mij :engeltje:

de OEM versie kan je af en toe online zoekertjes terugvinden obv onderstaande zoektermen. tip: kijk ook eens bij de buren in het oosten

Porsche 997 19-Zoll FUCHS Felge “911 Sport Classic”
        8,5J x 19 ET55 Teilenummer: 997.362.157.56
        11,5 x 19 ET50 Teilenummer: 997.362.163.56

Click… :salut:

Mét banden :salut:

Ik vind die 19″ op die eerste foto van Deepee wel *luv

Heb nu ook 19″ erop liggen, dus moet kunnen.

Waar kan ik die vinden?

*luv

Weet niet waar je die foto gehaald hebt Pitchie, maar dat zien er me oude originele 16″ Fuchs uit oid. Hoe meer ik de foto bekijk, hoe meer ik er ook van overtuigd ben dat ‘t een photoshop is.
                Dit gezegd zijnde, ze zien er wel vetjes uit onder een 986, ook al impliceren ze ballonbanden welke eigen zijn aan zo’n kleine velgen. Weet wel niet of de offset klopt voor zo’n oude velgen op een recentere wagen.
                Onder een 987 weet ik niet of ‘t knap zal zijn of niet.
                Nee, ik bedoelde eigenlijk die welke deepee postte (19″ Sport Classic), ofwel de echte Fuchs (weeral wat duurder), in 18″ ben je voor de Fuchs in principe voor een 2500 Euro gediend.

Fuchs shop

Zelf ben ik nogal verknocht aan die in RSR finish:

Het onafgeveerd gewicht tussen Sport Classic en Fuchs is enkele kilo’s zelfs, in het voordeel van de Fuchs’. Kost wat (alhoewel het nog meevalt), maar dan heb je ook wat :up:

zoek je 18 of 19 inch en voor een 987? in een iets gunstigere prijsklasse zijn mss deze 19″ sport classics wel iets om over na te denken:

of deze 18″ sport classics met zwarte harten

Zoiets, Bart?:

En Peter Targa: idd betaalbaar, maar ik wil persé zwarte. Heb er momenteel turbo velgen op liggen die ik ook wel mooi vindt, maar zwart met een fijne metalen/chrome touch vind ik nog net iets meer hebben.

Attachments:
                    • fuchs1.png
                    XXX

OK, ‘t zijn niet dezelfde maar wel betaalbaar.
                      http://www.wichers-porsche.com/onderdeel/porsche-rh-18-inch-gt3-velgen-voor-996986987cayman/

Heb daar ook gekocht en ze zijn netjes en in orde.

Pitchie, op uwe zwarten Boxster, een stelletje 18″ Fuchs!
                        You can thank me later!! :first: :drink:

:hail: :hail: :hail: have mercy

Ik zie inderdaad in kleine oranje lettertjes staan “used”

Mea culpa, ik zal het nooit meer doen :geek:

De eerste zijn nieuw
                            De tweede gebruikt
                            Volgens mij is een prijsverschil dus normaal 💡

die website straalt onmiddellijk vertrouwen uit….15% of 50%
                              Tis maar een kwestie van wat je bestelt he 😯

😯 Rephrase: iemand enig idee waar ik deze velgen betaalbaar kan vinden? 😯

15 reacties aan het bekijken - 1 tot 15 (van in totaal 16)
                                • Je moet ingelogd zijn om een antwoord op dit onderwerp te kunnen geven.