- Dit onderwerp bevat 7 reacties, 5 deelnemers, en is laatst geüpdatet op 3 jaren, 6 maanden geleden door .
-
Discussie
-
25 augustus 2018 om 21:19
Yo mannen,
Gisteren voor het eerst met de Cayman op Duitse wegen geweest en het beestje eindelijk eens legaal wat losgelaten.
Al geregeld eens de 200 aangetikt op verlof met oa. Mini, BMW 1, 3 en 4, Audi A3 en A4 en die voelden altijd wel nog redelijk stabiel.
De Cayman ging met veel groter gemak naar de 200 en voelde daarbij nog vaster op de weg. Daarboven echter kreeg ik het gevoel dat hij precies wat lichtvoetig werd, meer dan 210 heb ik er dan ook niet echt mee aangedurfd. Het was alsof de neus wat licht werd.
Ik heb geen flauw idee of dat normaal is (er zit dan ook niet echt veel gewicht in die neus) of als er iets meer aan de hand zou kunnen zijn?Op zich geen probleem, boven de 180-200 voel ik me toch niet zo stout meer, ook niet ten opzichte van het ander verkeer dat zich dan toch al behoorlijk trager voortbeweegt enz. En voor die paar keren dat de gelegenheid zich voordoet hoeft het voor mij dus ook niet zò snel te gaan. In 3e en 4e 120->180 bracht al heel wat fun met zich mee :-).
Anyway, wat zijn jullie ervaringen aan die snelheden?
- Je moet ingelogd zijn om een antwoord op dit onderwerp te kunnen geven.