- Dit onderwerp bevat 7 reacties, 5 deelnemers, en is laatst geüpdatet op 7 jaren, 8 maanden geleden door .
-
Discussie
-
1 mei 2017 om 18:10
Omdat mijn nieuwe speelgoed eind juni geleverd wordt, moet ik binnenkort afscheid nemen van mijn 987.
Ik zet hem voorlopig enkel hier te koop.
Betreft een zwarte (metaalkleur) handgeschakelde 987 van 2007 met 116.000 km. 2,7l motor, de 245PK versie.
267 zelf dimmende spiegels
268 regensensor
288 koplampsproeiers
342 verwarmde zetels
454 automatische cruise control
490 Hifi Sound pack
567 gradueel groen getinte voorruit
573 Air conditionning
601 Litronic Xenon koplampen
610 DVD Navigatie pack Europa
635 parkeersensoren achter
670 PCM Navigatie
946 lederHij is tevens voorzien van Turbo velgen (niet origineel), dubbele S uitlaatpijpen, een Carnewal uitlaat modificatie (de softe versie), een nieuwe batterij (2016) en een Parrot handsfree kit. De versterker van het Hifi pack is (met dank aan dit forum) in Zweden hersteld en gemodificeerd, beter als nieuw!
Ik heb de wagen sinds eind 2013 in mijn bezit. Voor de aankoop heb ik bij Verellen een 111-punten check laten doen. Sindsdien slechts 8.000 km gebold. De koppeling werd door de vorige eigenaar reeds vervangen. Hij heeft verder correct onderhoud gehad bij Verellen en later bij PCM. Onderhoudshistoriek beschikbaar. Wagen heeft altijd binnen gestaan bij mij en ik heb er enkel in de zomer mee gereden. Alle boekjes en papieren en 2 originele sleutels.Ik heb hem volledig laten polieren in 2014.
Enig minpuntje aan de wagen is dat hij af en toe een druppeltje olie lekt, bekend probleem voor deze generatie. Verder technisch en optisch in zeer mooie staat.
Forumprijs: 19.987 Euro INCLUSIEF 2de set zwarte 19″ velgen (staan hier ook apart te koop)
- Je moet ingelogd zijn om een antwoord op dit onderwerp te kunnen geven.