987 Porsche Cayman S “Design Edition 1” (1 of 777)

Home Forum Porsche Marktplaats Porsche Te Koop 987 Porsche Cayman S “Design Edition 1” (1 of 777)

• Maker
    Discussie

• S2

Omdat de gele Cayman van yellow submarine toch wel heeeel erg mooi is, zet ik tijdelijk (en enkel hier) mijn Cayman S Design Edition 1 in de verkoop.

Het gaat om een origineel Belgische wagen van 2de eigenaar, met volledige onderhoudshistorie bij Porsche.

Eerste inschrijving op 28/12/2007 en de laatste inschrijving op 01/07/2010 (dus reeds meer dan 7 jaar bij de vorige eigenaar).

Eerste eigenaar was Porsche D’Ieteren.

Wagen is ongelooflijk goed uitgerust met heeeeel veel opties bovenop de rijkelijke uitrusting van de Design Edition 1.
      PASM / Sport chrono met PSE / Navi met telefoon / Bose / Comfort seats / …..

Enkele foto’s van op Autogespot 🙂

De wagen heeft momenteel 101.000 km en kreeg op 95.000 zijn grote beurt (kostprijs ca. 3000 Euro).
      Nieuwe banden op 11/2016 (nog geen 1000 km oud)
      Nieuwe batterij

Negatieve puntjes: Volledig in originele lak en toch wel wat steenslag op de kofferklep vooraan.

[hide]Forumprijs: 29987 Euro (incl. forumbijdrage).[/hide]

15 reacties aan het bekijken - 1 tot 15 (van in totaal 19)
    • S2

??

En je vertelt me juist dat ik een 2de Porsche erbij moest kopen voor ik mijn huidige verkocht? (Tenzij je geld genoeg hebt om een Porsche erbij te kopen en dan rustig je andere te verkopen, dan is het natuurlijk iets simpeler 🙂 )

(En ik las juist ergens anders op dit forum dat 75% van de mensen geen 10k op hun rekening hebben en in dit topic spreken we van 2 recente Porsche tegelijk cash te kopen 😉 )

Anyway, er zijn genoeg Porsches op de markt 🙂 Deze is verkocht, dus topic mag dicht. Weinig nut om er een zinloze discussie over te voeren 🙂

We kunnen nog wel effe doorgaan maar als ik het geld niet heb, koop ik het niet.
          Met uitzondering van immo!

+1

hoofd niet laten hangen en opzoek naar iets nieuws :popcorn:

S2

Niet akkoord!

Een verstandig man koopt maar een auto als hij het geld ervoor heeft! Auto’s kopen terwijl je er eigenlijk nog een hebt die verkocht moet worden kan je sneller in de problemen brengen dan je denkt 🙂

Een verstandig man koopt eerst een andere en verkoopt dan de vorige.
                Je weet wel: vel, beer, verkopen, geschoten…..

S2

VERKOCHT!!!

Yellow submarine, here I come 🙂

Ah neen, die heeft zich net bedacht en verkoopt zijn Cayman niet meer.

Dus jongens en meisjes van het forum, bezint eer ge begint. Of je eindigt zoals mij ipv met 2 Porsches, zonder Porsche. :bounce:

Ik heb mijn lesje in elk geval geleerd!

S2

En nog foto’s 🙂

Attachments:
                    • 100_6438.JPG
                    • 100_6458.JPG
                    • 100_6460.JPG
                    • options.jpg
                    • 100_6430-2.JPG
                    S2
                      S2

Wagen is gekeurd voor verkoop en over de prijs kan nog gepraat worden 😉

Ik heb al een bod van een handelaar, maar iemand kan een koopje doen 😉 (PM me met een bod 😉 )

Super zeldzame Cayman voor de prijs van een gewone 🙂

(Om je een idee te geven, zelfs het dashboard / wijzerplaten zijn anders dan bij een normale cayman. Het gebruikte lettertype is dit van op de Porsche Design uurwerken, compleet anders dan bij de normale Cayman).

S2

[quote=”Bert V.” post=254720]Stickers op de zijkant lopen niet door op de voorspatborden :popcorn:[/quote]

Als het dat maar was 🙂

Neen, normaal komt de “N” op het einde van Porsche Design op dezelfde hoogte van de 1 van Edition 1 🙂 (Lijkt hier niet helemaal te kloppen) en is er ongeveer 2-3 cm spatie tussen de onderkant van de deur en de decals.
                          Ook horen de strepen over het dak en de koffer niet door te lopen over de achterspoiler.
                          Het lijkt op een decal-set van een Design Edition, maar het is een replica die er wat op lijkt 🙂

Al is de wagen wel een echte Design Edition 1, de decal set is in elk geval niet OEM 🙂

Attachments:
                          • 781412111885_porsche.jpg
                          • 360083004_13-porsche-cayman-s-design-edition-1.jpg

Stickers op de zijkant lopen niet door op de voorspatborden :popcorn:

S2

Thanks 😉

Er is trouwens nog iets wat niet klopt aan die op 2dehands, maar ik twijfel of iemand het gaat zien 🙂
                              (Het heeft iets te maken met de “decals” of “stickers 🙂 )

En 777 stuks is exclusiever dan een 911 R!

S2

LOL, inderdaad Tiptronic vs Handgeschakeld 🙂 Stond vorige week nog te koop voor 32500 Euro (mooie prijsverlaging op een week tijd).

En … degene die je postte moet nog ingevoerd worden (Dubai), veel succes met de homologatie 🙂

[Quote=2dehands.be]keuring en homologatie is te doen door de koper – ik kan u uitleggen hoe dit te doen. [/quote]

Verder:
                                  – Grijze middenconsole ipv gespoten middenconsole
                                  – Geen Sportchrono
                                  – Geen zetelverwarming
                                  – Geen ruitenwisser achteraan
                                  – …

Dan is de mijne een koopje 🙂

Wim

Inderdaad! Mijn excuses!
                                    Was nu ook toevallig eens aan t kijken wat die nog gaan en dacht dat het om dezelfde ging.
                                    Succes met de verkoop!

15 reacties aan het bekijken - 1 tot 15 (van in totaal 19)
                                  • Je moet ingelogd zijn om een antwoord op dit onderwerp te kunnen geven.