Home › Forum › Porscheforum Technisch › Watergekoelde Porsches › 991 › 991.1 2015 991 GTS coupe
- Dit onderwerp bevat 51 reacties, 25 deelnemers, en is laatst geüpdatet op 6 jaren, 10 maanden geleden door
Luke.
-
MakerDiscussie
-
MakerDiscussie
-
Heb ‘m zondag ook Mogen bewonderen, incluus de Ducktail :up: :up: :up:
[quote=”terrum” post=260479]Kuipjes zitten geweldig, enkel jammer dat ze enkel naar voor of naar achter kunnen, niet in hoogte en rugleuning heeft maar één positie [color=#ff0000]wat maakt dat mijn vrouw er te laag inzit om deftig te kunnen sturen………..al weet ik niet of dat een nadeel is 🙂
[/color]:[/quote]nu snap ik wat je bedoelde met ” ik ben gevallen voor het totaalpakket”
hopelijk leest je vrouw niet mee :up: :respekt:Het is sowieso al een zeer mooie wagen, maar die ducktail geeft hem toch nog net iets extra. I like.
[quote=”Yellow Submarine” post=260471]Mooi!
Ik heb dit jaar een dag rondgereden met een GT4 met de schalenzetels. Viel me heel goed mee, die kuipen! Wat vindt je er zelf van?[/quote]
Kuipjes zitten geweldig, enkel jammer dat ze enkel naar voor of naar achter kunnen, niet in hoogte en rugleuning heeft maar één positie wat maakt dat mijn vrouw er te laag inzit om deftig te kunnen sturen………..al weet ik niet of dat een nadeel is 🙂
Voor mij zitten ze perfect, al vrees ik er voor dat in en uit stappen op latere leeftijd moeilijk zou kunnen worden maar zo ver is het nu nog niet :happydance:[quote=”Norbocay51″ post=260450]Prachtig…een droomwagen.
Al zullen er sommige Forumleden een ‘probleempje’ hebben met de kleur…ik absoluut niet. Kleuren en smaken hé…
Geniet ervan en hou het veilig.[/quote]Als ik hem zelf had samengesteld had hij waarschijnlijk ook een andere kleur gehad, echter ik hen gevallen voor het totaal pakket, de uitstraling van deze wagen was voor mij liefde op het eerste gezicht, nog liever had ik een witte gehad maar ik kan goed leven met tijloos GT zilver :happydance:
Mooi!
Ik heb dit jaar een dag rondgereden met een GT4 met de schalenzetels. Viel me heel goed mee, die kuipen! Wat vindt je er zelf van?
wow, dat is een ferme wagen, proficiat en wees voorzichtig :up:
[quote=”Ollie” post=260458]Proficiat met de aankoop, plezier gegarandeerd!
Jubi verkocht?[/quote]
Inderdaad, jubi is weg
Proficiat met de aankoop, plezier gegarandeerd!
Jubi verkocht?
- Je moet ingelogd zijn om een antwoord op dit onderwerp te kunnen geven.