991.1 GT3-RS ingeruild voor Fe*ari

Home Forum Porscheforum Technisch Watergekoelde Porsches 991 991.1 GT3-RS ingeruild voor Fe*ari

  • Maker
    Discussie

  • de Geert
    Deelnemer

      Soms gaat het sneller dan je verwacht had; half jaartje terug Had ik nog 2 X een 964 in de garage tot ik de coupé mocht inruilen op een 991 GTS van 2015, de GTS coupé een geweldig leuke wagen waarvan ik dacht deze niet zo snel weg te zullen doen, ook al vanwege zijn onvoorstelbare uitrusting tot ik begin deze week deze knaap tegen het lijf liep en plots het noorden kwijt was; een onbereikbare droom die plots wel héél dicht bij kwam; even overleg gehad met moeder de vrouw, dewelke dan ook even volledig over de rooie ging(lees, beetje héél boos) maar dan toch mijn zin mogen doen met dit als uit eindelijke resultaat

      [IMG]https://www.mupload.nl/img/jmgjjskn1.jpg[/img]
      [IMG]https://www.mupload.nl/img/34v3vee9mlyq.jpg[/img]
      [IMG]https://www.mupload.nl/img/d9taget4.jpg[/img]
      [IMG]https://www.mupload.nl/img/1dvfrsip4.jpg[/img]

    15 reacties aan het bekijken - 76 tot 90 (van in totaal 115)
      • :up: zijn er hier leden die morgen 22/08 naar Zolder trekken?? :popcorn:

          Allez, dan had de Rollie toch gelijk toen hij dacht dat jij dat was.
          Ik zei nog met mijn domme kop, neen dat kan niet want die is daar niet in geinteresseerd en die heeft PCCB remmen, afgaande op je eerdere posts.
          How wrong was I …

            nooit gedacht dat ik me hieraan zou wagen maar uiteindelijk toch een keertje op circuit gegaan en wat een leuke ervaring was me dat

            [IMG]https://www.mupload.nl/img/wbmrnns1kz.jpg[/img]
            [IMG]https://www.mupload.nl/img/diul5dv1e.jpg[/img]

            [IMG]https://www.mupload.nl/img/fzlmi7pryawyh.jpg[/img]

              Ja mijn ding is het dus wel zo een Mac, maar eentje zonder technische problemen moet nog gebouwd worden vrees ik. Bij mijn testrit wou de electronische handrem maar niet af 🙂 En uw korte bijdrage bevestigd WEERAL eens ! Dus ja, maar weer op de wachtlijst !

              Die M2 heeft IETS dat de M3/M4 niet hebben voor mij, zonder dat ik echt kan zeggen wat. Ik denk dat dat het wat kleinere, meer gedrongen, brutere profiel is tov de wat slankere M4.

              Helaas heb ik nog nooit het genoegen gehad een moderne BMW M te testen. I am not worthy blijkbaar ! BMW stuurt me enkel uitnodigingen voor kennismaking met de 2-reeks active tourer.

                DSC_0084.jpg

                Een foto van op Puur Porsche :up:

                  [quote=”bccars” post=268420][/quote]

                  Technisch gezien weet ik niets van die 540 om eerlijk te zijn; niet helemaal mijn ding, weet wel dat de eigenaar en heel blij mee is en dat het blijkbaar goed vooruit gaat echter na 3000km op de klok gaat de ruit van de bestuurder al niet meer op en neer met de bestuurdersschakkelaar, gelukkig nog wel met die van de passagiers kant :happydance:

                  De M2 is dan weer wel mijn ding gaat behoorlijk van zijn plek, houd geweldig goed de baan en de remmen zijn volgens mijn mening ook perfect echter heb ik het probleem dat mijn lichaam niet zo goed reageert op G-krachten en meestal ma een paar bochtjes en een paar keer bruusk remmen ik moet kotsen :driver:

                    Die 540 :lekker: Damn er gaat toch niets boven de exotische sportcars :hail:

                      [hide]OFF TOPIC:
                      Beide wagens, zowel de Mclaren als de M2 (zeker nu in competition vorm met de m3/m4 motor) staan bij mij op de shortlist !
                      Leuk dat jij daar first person EN second hand ervaringen mee hebt !

                      Hoe was jij en de eigenaar te spreken over de remmen vd M2 (hetgeen meestal toch het tere punt is bij bmw) ?
                      Vond je de lichte offset tussen stoel en stuur vervelend (je zit wat schuin tov het stuur hebben ze me gezegd) ?

                      Heeft de 540 ijzeren remmen of carbon remmen, en is de eigenaar daar content van ? (ik deed namelijk een testrit met een 570 met carbon remmen en was daar niet kapot van, daarom dat bij mij ook de 540 op de shortlist staat met ijzeren remmen zonder tegenbericht dat die niet zouden ok zijn)

                      Mag ook PM als je daar goesting in hebt en als het hier te ver off topic gaat !
                      [/hide]

                        [quote=”bccars” post=268350]Vertel eens wat meer over die mooie M2 en Mclaren ! Heb je daar mee gereden ? …[/quote]

                        die wagens zijn van een vriend en zijn vader, de Mclaren is een 540 en heeft net 3000km gereden; ikzelf heb daar nog niet mee gereden, de M2 is de zoon zijn dagelijkse wagen en daar mag ik gerust mee rijden, onvoorstelbaar stukje techniek, heeft Akrpovic uitlaat inclusief downpipe, klinken doet dat ding dus ook wel goed tot ergernis van sommige buren en nu kom ik daar ook nog eens bij met mijn 500pk sterke lawaaimaker :happydance:

                          Staatsgevaarlijk wagentje zeg … ziet er schrikbarend uit :coolness: … veel plezier ermee!! :happydance:

                            Vertel eens wat meer over die mooie M2 en Mclaren ! Heb je daar mee gereden ? …

                              die vermelding had ik niet op het originele stuur hoor, gans het binnenwerk is overgezet van het originele btw

                                Mooi stuur man :up: :up: maar heb jij geen vermelding “sport/sportplus” op je stuur zoals het originele??
                                Ook mooie fotos Geert, vooral die eerste, mocht je er ooit en mooie uitvergroting van willen dan trek je maar eens aan de bel…. :driver:

                                  Eerste subtiele upgrade is een feit, Heb het alcantara stuurtje ingeruild voor een originele carbonnen versie en voor dat de handcrème pussy’s weer beginnen te zeuren over heiligschennis en grip, ik weet dat de grip minder is dan bij alcantara echter lijkt me die grip alleen merkbaar bij de circuit rijders die rijden op hoog niveau, en dan sluit ik alle idioten uit die af en toe een rondje rijden en denken dat ze het ook kunnen
                                  Ik ben GEEN circuit rijder en voor een tripje naar de bakker gaat deze versie het ook wel doen denk ik
                                  Het originele blijft natuurlijk ten alle tijden bij de wagen zodat , als hij ooit van eigenaar veranderd deze het gewoon kan terug plaatsen

                                  [IMG]https://www.mupload.nl/img/gucstg05j.jpg[/IMG]

                                  Gisteren even een paar sfeerbeelden genomen met de iPhone,der waren ook twee fotografen aanwezig met beter materiaal , die foto’s volgen nog

                                  [IMG]https://www.mupload.nl/img/hs66m0p6.jpg[/IMG]
                                  [IMG]https://www.mupload.nl/img/3t0mzbps41me.jpg[/IMG]
                                  [IMG]https://www.mupload.nl/img/djo43sl2ntk.jpg[/IMG]
                                  [IMG]https://www.mupload.nl/img/7ak9h7.jpg[/IMG]

                                  Grtz Geert

                                    klopt, kom maar eens een kijkje nemen

                                  15 reacties aan het bekijken - 76 tot 90 (van in totaal 115)
                                  • Je moet ingelogd zijn om een antwoord op dit onderwerp te kunnen geven.