991.2 cabrio FOTO’S

Home Forum Porscheforum Technisch Watergekoelde Porsches 991 991.2 cabrio FOTO’S

• Maker
    Discussie
  • We wachten vol ongeduld op foto’s van Veloce zijn nieuw speelgoed hé

Hij ging hem vandaag afhalen ; blijkbaar is hij nog wat toertjes aan het maken 😀 😀 ( ik zou hetzelfde doen )

Allez ,vermits om 24h00 weer de avondklok ingaat, moeten we nog even geduld hebben

😉 😉

15 reacties aan het bekijken - 1 tot 15 (van in totaal 15)
    • Prociat, strakke bak hoor, ik kon ook niet meer wachten (na 2 dagen regen om de wegen schoon te spoelen), mijn zomer is gisteren begonnen met een mooie cabrio rit op een Zeeuws eiland, heeeeeerlijk!!

Waw!
        Heel mooie kleurstelling!

Congratz :up:

Proficiat, mooie wagen en kleurencombo :up:

@Veloce proficiat met deze knappe bolide.
              De aankomende bijeenkomst(en) na corona gaan plezant worden met al dat nieuwe speelgoed.:drink:

Je hebt goede smaak!
                Prachtige wagen, mooie uitrusting en kleurencombo.
                Veel plezier en veilige km’s !

“Ne Ferme Bak ” ; mooie kleurcombonatie en veel plezier ermee
                  En ben zelf geregeld op circuit Zolderaanwezig , tot binnekort deze zomer
                  /dit voorjaar hopelijk

Heel mooi

XXX

Mooi machien :up: :up: :up:

Er liep een testday.. 🙂

Mooie cabrio !!!

Mooi Mooi! Proficiat!
                            Foto’s aan circuit Zolder,ook voor mij niet ver ut de buurt, mocht je er niet op -)?

Zeer mooi, dat wordt genieten. Ik rij zelf ook minder hard dankzij de openlucht sensaties :up:

Vorige week bij Porsche Düsseldorf gekocht, met exportplaten naar huis, online ingevoerd, autokeuring gedaan, verzekeringsagent voor inschrijving..
                                Op weg naar huis waarschuwingsmelding koelvloeistof – onmiddelijk stoppen en bijvullen – 5L gedistilleerd water erin en voorzichtig naar huis.

Goed dat ik Porsche Approved heb, PC Maastricht heeft de auto opgehaald en goed nagekeken.
                                De duitsers hadden bij de 111-punten check de waterpomp vervangen en waarschijnlijk slecht gevuld daarna.
                                Gisteren stond de auto netjes klaar (gepoetst zoals ik van PCM gewend ben) voor afhaling.
                                Ik kan de auto ook laten brengen zonder meerkost maar elk excuus is goed om een Porsche dealer te kunnen bezoeken.

Wat een auto !
                                Gisteren met de prille zon een mooi toerke gedaan, genieten van het zoemen van de turbo’s als je optrekt, zon op onze kop, geluiden, geuren..
                                Terug een cabrio (we hadden vroeger een 1991 Alfa Spider – vandaar Veloce – later een BMW Z3) het is echt “adding nature to the art of driving”
                                Wel lang getwijfeld tussen cabriolet of coupé, maar ik probeer mezelf te overtuigen om meer relaxed en less racy te rijden, misschien helpt het..

De specs :
                                991.2 C2S Cabriolet
                                2018 met 12500 km
                                een hoop opties erop o.m. achterwielsturing, lift Vorderachse
                                PDLS+, Sport Chrono, Sportuitlaat (sound is niet zo slecht als ik vreesde)
                                Volleder interieur in Cognac/Espresso

We hopen om een rit te kunnen meemaken met het forum dit jaar !

En dan hier de foto’s, dank voor jullie geduld 🙂 rap in de buurt gemaakt :

:mrgreen: :mrgreen:

15 reacties aan het bekijken - 1 tot 15 (van in totaal 15)
                                • Je moet ingelogd zijn om een antwoord op dit onderwerp te kunnen geven.