991.2 cabrio gekocht, autohoes gezocht

Home Forum Porscheforum Technisch Watergekoelde Porsches 991 991.2 cabrio gekocht, autohoes gezocht

• Maker
    Discussie
  • Hoi,

Heb me net een bijna nieuwe 991.2 cabrio aangeschaft. Nu had ik daar heel graag een strak passende autohoes voor gehad, liefst een zwarte met Porsche logo.
    Iemand een tip?

Groeten,
    KuRRt.

Attachments:
    • P991.2rear.jpg
15 reacties aan het bekijken - 1 tot 15 (van in totaal 15)
    • Gisteren late middag Gert Carnewal gebeld, gemaild, besteld, betaald… Vanmorgen 10u30 Fedx op de stoep… Klasse!

Gisteren late middag Gert Carnewal gebeld, gemaild, besteld, betaald… Vanmorgen 10u30 Fedx op de stoep… Klasse!

Wow, naaaiiisss :first:

:applaus: :applaus: :applaus:

[quote=”youyou” post=242763]Proficiat met je knappe wagen, dat je dit onder een hoes gaat steken kan ik wel niet begrijpen 😀
              Mag hij niet in de living?[/quote]

Van mij wel… 🙄 Maar de garage staat er ook tip top bij… Nadeel is, een poes die het cabriodak geweldig lekker liggen vindt… Dat doet ze ook al op de 993 en dat vind ik op zijn zwakst uitgedrukt… :censored: 👿 :bounce: :censored:

[quote=”crossbytje” post=242767]Die lijkt me ook weer zo’n fantastische kleurencombo binnenin te hebben! :applaus: :respect2: :lekker:[/quote]
                Inderdaad 😀 grafietblauw / krijtwit…

Die lijkt me ook weer zo’n fantastische kleurencombo binnenin te hebben! :applaus: :respect2: :lekker:

Dat vind ik nu ook zie; zo’n auto stop je toch niet onder een hoes :what:

Die zet je in een proper garage , lampje erop en dagelijks afstoffen :happy:

Proficiat met je knappe wagen, dat je dit onder een hoes gaat steken kan ik wel niet begrijpen 😀
                      Mag hij niet in de living?

Nu dus wel -:)
                        Proficiat met beide

[quote=”Ollie” post=242753]Proficiat met je aankoop, weet niet van welke omgeving je bent, maar neem anders eens contact op met Gert Carnewal.[/quote]

Besteld! thanks voor info… ik was deze naam hier vroeger al eens tegen gekomen, voor mijn 993 al een hoes besteld, maar was ik even kwijt.

KuRRt

proficiat met je mooie bolide :up:

Proficiat met je aankoop, weet niet van welke omgeving je bent, maar neem anders eens contact op met Gert Carnewal.

Ja, maar nog geen hoes… 🙂

Attachments:
                                • P991.2front.jpg

Sjiek. Heb je nog meer foto’s? :respect2:

15 reacties aan het bekijken - 1 tot 15 (van in totaal 15)
                                • Je moet ingelogd zijn om een antwoord op dit onderwerp te kunnen geven.