991.2 GTS

• Dit onderwerp bevat 28 reacties, 13 deelnemers, en is laatst geüpdatet op 7 jaren geleden door Vaes.
  • Maker
    Discussie
  • Dag allen,

Als de Goden mij gunstig blijven dan ga ik morgen een bestelbon tekenen voor een 991.2 GTS met allerlei toeters & bellen. Een beetje sneller dan gepland en verwacht heb ik immers een ‘plotse’ koper voor mijn 991 C4 gevonden.

UPDATE. De bestelbon is ondertussen vakkundig getekend. Mogelijk levering oktober. Enkele opties: zwarte metaallak, zwart volleder, PDK, glazen schuifdak, BOSE, verwarmde en geventileerde zetels, …

De GTS zal er als volgt gaan uitzien:

GTSfoto.jpg

Groet,

X

15 reacties aan het bekijken - 1 tot 15 (van in totaal 28)
    • Ja, die heb ik ook nog.

Mooi mooi mooi !

Proficiat met de nieuwe aankoop!

Heb je de 964 ook nog?

991.2 GT3. Wordt in mei geleverd.

PDK of niet is nooit een twijfelgeval geweest, gezien auto in se als daily wordt gebruikt en gezien ik in de 991 en 997.2 al zeer tevreden was van deze automaat.

Wat heb je in de plaats gekocht?

Het is dan toch een PDK geworden zie ik op de foto’s.
                Mijn 991.1 GTS is ondertussen verkocht.

Ik ben te snel, de foto’s zijn nog niet gepubliceerd op Lscarcleaning.be

Nope, zekerheidshalve er vanaf gebleven… 😮

Hei Xaverius. Ik zie uw masjien niet staan op de ls website ?
                    Heeft ’em de centrelocks afgepakt voor de modesta ?

Beste Terrum, ik heb je GTS al kunnen bewonderen. Prachtige bak! Bij gelegenheid (c&c door PF) moeten we mekaar eens ontmoeten.

Ik reed hiervoor met een 991 C4, daarvoor met een 997.2 C4 en ben begonnen met een Cayman S. Stuk voor stuk geweldige auto’s.

Supermooie, wagen, heb sinds kort de 991 first gen met de 3,8, super blij met mijn aankoop. Het blijven heerlijke machines en als ik mag vergelijken met een 997 dan is de 991 een pak beter geworden, had eerder een 997 cabrio manueel, de 991 is automaat :driver:

Dag allen,

Ik heb de auto ondertussen laten detailen (Modesta glascoating). Ziehier de eerste ‘echte’ foto. Veel km (1350) staan er (door bijzonder spijtige omstandigheden) na drie maanden nog niet op de teller. Ik kan wel zeggen dat de GTS een beest is, maar echt aan de tand heb ik ‘m nog niet kunnen voelen. Daarvoor zal de lente zich moeten aandienen.

Voor de geïnteresseerden en/of voor meer foto’s: http://www.lscarcleaning.be

modesta3.jpg
                          kont.jpg

Bij leven en welzijn kom ik zondag eens af 😆

Ik herhaal nog even dat een optreden op de cars en coffee deze zondag een waardige introductie zou zijn van het nieuwe zwarte stalen ros 😉

Ik haal de GTS zaterdag op. Zal enkele foto’s trachten te posten.

En een ‘afspraak’ lijkt mij zonder meer plezant !

[quote=”kikie” post=256186]Prachtig! :respect2:

GTS is mijn lievelingsmodel. Mag morgen, als er niets tussen komt, een proefrit doen met de GTS.
                                  Ik twijfel nog altijd tussen een PDK of een manueel. Voorkeur gaat uit naar een manueel.[/quote]

Hoe was de testrit?

Mijn vorige was een 997 met PDK, en daar was ik minder content van. Ok, de PDK schakelt perfect, maar ik wil gewoon meer betrokkenheid bij het rijden, en dat is bij een manuele bak gewoon veel meer het geval. Als je zo’n 911 als daily gebruikt, veel km’s doet, en regelmatig kans hebt op files, dan moet je voor de PDK gaan. Ik gebruik mijn 911 enkel in mijn vrije tijd, en sta dus nooit in de file, waardoor ik een manuele heb gekozen. Ook tijdens een sporadische trackday is manueel plezant, maar PDK is dan wel sneller! Het is maar wat je wil. 😉

15 reacties aan het bekijken - 1 tot 15 (van in totaal 28)
                                • Je moet ingelogd zijn om een antwoord op dit onderwerp te kunnen geven.