991 50 th anniversary

Home Forum Porsche Marktplaats Porsche Te Koop 991 50 th anniversary

13 reacties aan het bekijken - 16 tot 28 (van in totaal 28)
    • Amaai, dan pakt de ene wel een grote winstmarge vergeleken met Carrera motors :wtf: :wtf: :wtf:

misschien gaat het om dezelfde wagen die ze allebei willen verkopen? Volgens de beschrijvingen lijken ze wel erg veel op elkaar.

[quote=”luc993cabrio” post=147288]Denk dat ze eerder bedoelen één van de 1963 die gemaakt worden :salut: :salut: :salut: , veronderstel da nr1 al rondrijdt hé :driver: :driver: :driver:[/quote]

Wel zeer toevallig/dubbelzinnig geschreven als je het mij vraagt.

nee hoor, was diezelfde als ik hierboven zette, zijnde toen wel met de link van autovlan. Graphite grey.

https://porscheforum.be/forum/25-porsche-algemene-fotos/121015-50-jaar-porsche-911?start=480

[quote=”porsche4ever” post=147284]staat er al een eindje hoor, heb het hier nog op het forum gepost, ik dacht in de funny zijn topic van de 50th[/quote]
              Als ik het goed voorheb was dat een zwarte die ondertussen al verkocht is.

Denk dat ze eerder bedoelen één van de 1963 die gemaakt worden :salut: :salut: :salut: , veronderstel da nr1 al rondrijdt hé :driver: :driver: :driver:

excuseeer, foutje van mezelf, is blijkbaar niet dezelfde. Andere staat een paar meter verder bij vandenberge. Enig puntje, ze spreken allebei van “badge nr 1 van de 1963” 🙄
                  http://www.garagevandenberghe.be/nl/brands/car/porsche/32

Prijs vdb: 147.400, prijs carrera motors: 134.310

Alléé Jochen, go for it 😉 😉 😉

staat er al een eindje hoor, heb het hier nog op het forum gepost, ik dacht in de funny zijn topic van de 50th

[quote=”Funny” post=147100]Niets verkocht ,houden dat 50-jarig spel en :driver: :driver: . 😉
                        Ik moet er deze namiddag zijn en zal eens polsen wat er loos is ?[/quote]

Annulatie?

Niets verkocht ,houden dat 50-jarig spel en :driver: :driver: . 😉
                          Ik moet er deze namiddag zijn en zal eens polsen wat er loos is ?

Funny, hebt ge haar al verkocht 😈 😈 😈

Die wil ik wel, heb enkel 134000 te kort, even wat bij sparen

13 reacties aan het bekijken - 16 tot 28 (van in totaal 28)
                            • Je moet ingelogd zijn om een antwoord op dit onderwerp te kunnen geven.