991 C4 besteld

Home Forum Porscheforum Technisch Watergekoelde Porsches 991 991 C4 besteld

• Maker
    Discussie
  • Dag,

Gisteren besteld. P 991 C4. Levering juni/juli. Unilack zwart.

Opties
    -PDK
    -PASM
    -Comfort Pakket
    -Bicolor zwart/grijs lederen interieur
    -Sportstuur
    -Glazen schuifdak
    -Tempostat
    -Spacers
    -Variabele stuurbekrachtiging
    -Porsche embleem op kopsteunen

Originele 19″ velgen zullen vermoedelijk vervangen worden door 20″ Avant Garde M510.

Tot U sprak een gelukkige mens

X

15 reacties aan het bekijken - 16 tot 30 (van in totaal 111)
    • *luv geen woorden voor

Prachtige Porsche succes ermee!

Mooie *porsche :applaus:

:respect2: 😯 8)
            Mooi hok! :coolness:

:applaus: :applaus: :applaus:

Proficiat ! Heel knap… En inderdaad die zwarte Targa let die velgen erop is ook helemaal af!

Mooie wagen!!
                  Vrienden hebben een paar maanden geleden ook een nieuwe gekocht, zijn er zeer tevreden over!
                  Succes ermee, floere.

black beauty !

Proficiat met de nieuwe aanwinst. Zeer mooie kleur en velgen! By the way, Aifoonfotookes vallen best mee wat kwaliteit betreft hoor. Bovendien zijn we hier niet zo kritisch, als er maar foto’s gepost worden ;).

:respect2: zeer mooi :applaus: :applaus: dikke proficiat

Wim

Geen woorden voor, gewoon :up: :up: :up: :up:

Aifoonfotoke of niet, het is een bom van een wagen!!!! Veel succes ermee zou ik zeggen :drink:

Aaifoonfotoke

[quote=”Xaverius” post=172237]Dag,

Bij P Maastricht was dat idd mogelijk (extra service van de garage), niet in Aken.
                                Paar amateurfotokes in bijlage van mijn speelgoed. Zodra ik de auto ten huize heb organiseer ik een deftige fotosessie.[/quote]
                                Mooi en proficiat :applaus:
                                Die zwarte targa die naast die van u staat *luv
                                Als ik 1 *porsche mag kiezen : 991 targa met die velgen op :lekker:

Tuurlijk is zwart de max….maar inderdaad…..eenmaal buiten en terug kuisen…en dan die swirls na enkele jaren :bounce: :bounce:

15 reacties aan het bekijken - 16 tot 30 (van in totaal 111)
                                • Je moet ingelogd zijn om een antwoord op dit onderwerp te kunnen geven.