991 C4 besteld

Home Forum Porscheforum Technisch Watergekoelde Porsches 991 991 C4 besteld

• Maker
    Discussie
  • Dag,

Gisteren besteld. P 991 C4. Levering juni/juli. Unilack zwart.

Opties
    -PDK
    -PASM
    -Comfort Pakket
    -Bicolor zwart/grijs lederen interieur
    -Sportstuur
    -Glazen schuifdak
    -Tempostat
    -Spacers
    -Variabele stuurbekrachtiging
    -Porsche embleem op kopsteunen

Originele 19″ velgen zullen vermoedelijk vervangen worden door 20″ Avant Garde M510.

Tot U sprak een gelukkige mens

X

15 reacties aan het bekijken - 31 tot 45 (van in totaal 111)
  • ken

Nice *porsche
      Veel leuke km’s!

Fotoshoot ebony & ivory aan het circuit van zolder ? Of aan een of ander kasteel ?

Bedankt voor de felicitaties. Ik ben dan ook een fiere en contente mens.

Als alles meevalt dan haal ik zaterdag de auto en kan ik er enkele deftige foto’s van maken en hier posten.

Bloedmooi…
            Once you go black …
            Veel geluk en plezier ermee :happydance:

Zwart is idd delicater in onderhoud. Mijn Cayman was destijds zilver: niets zo gemakkelijk en oogt lang proper. Maar het ‘geheim’ van zwarte lak is om de auto goed te detailen en dus o.a. te kleien en te waxen waardoor hij nadien veel vlotter kan gereinigd worden.

Mijn nieuw speelgoed wordt deze week (voor het eerste gebruik) in de garage in Aken al behandeld met Zymöl (o.a. Vintage wax). Een goede basisbehandeling is immers essentieel om te starten en vergemakkelijkt later onderhoud. Nadien kan er na een gewone wasbeurt telkens/geregeld kort behandeld worden met een quick detailer.

proficiat, zeer knappe wagen :up: :up: :up:

Zwart is idd de max, maar toch zo erg qua vuiligheid 😥
                  De Geyser staat nu al een week buiten, gisteren rondgereden in de regen en alles maar je ziet het niet aan de auto.
                  Desalniettemin… Zwart is de MAX! 8)

Zwart is top ! Zag een paar uur geleden nog een 981 boxster in zwart met donkere velgen, kapje open, heerlijke bak

Proficiat :first:
                      En waarom iets anders nemen dan zwart… een zwarte *porsche blijft top :up:

veel geluk ermee, het is nen beauty. *luv

Wow die is mooi zeg.
                          Heel veel plezier ermee.
                          Zo eentje staat bij velen van ons op het verlanglijstje.
                          Geniet ervan.

[quote=”bccars” post=172276]Hij ziet graag negerkes[/quote]

Negerinnekes

knap speelgoed, proficiat, maar wees vooral voorzichtig :first:

[quote=”993″ post=172258]Proficiat met je nieuwe speelgoed….maar…weeral een zwarte???[/quote]

Ja, ik dacht ik ga eens een andere kleur nemen 🙂

Hij ziet graag negerkes

15 reacties aan het bekijken - 31 tot 45 (van in totaal 111)
                                • Je moet ingelogd zijn om een antwoord op dit onderwerp te kunnen geven.