991 C4 besteld

Home Forum Porscheforum Technisch Watergekoelde Porsches 991 991 C4 besteld

• Maker
    Discussie
  • Dag,

Gisteren besteld. P 991 C4. Levering juni/juli. Unilack zwart.

Opties
    -PDK
    -PASM
    -Comfort Pakket
    -Bicolor zwart/grijs lederen interieur
    -Sportstuur
    -Glazen schuifdak
    -Tempostat
    -Spacers
    -Variabele stuurbekrachtiging
    -Porsche embleem op kopsteunen

Originele 19″ velgen zullen vermoedelijk vervangen worden door 20″ Avant Garde M510.

Tot U sprak een gelukkige mens

X

15 reacties aan het bekijken - 46 tot 60 (van in totaal 111)
    • Proficiat met je nieuwe speelgoed….maar…weeral een zwarte???

Dag,

Bij P Maastricht was dat idd mogelijk (extra service van de garage), niet in Aken.
        Paar amateurfotokes in bijlage van mijn speelgoed. Zodra ik de auto ten huize heb organiseer ik een deftige fotosessie.

Attachments:
        • C4frontaal.jpg
        • C4lateraal.jpg
        PDS

[quote=”Xaverius” post=172218]In ieder geval: deze week de import en nummerplaat regelen [/quote]

Bestellen ze hem dan niet gelijk op Belgische papieren ?
          Ik heb al verschillende autos gekocht bij Porsche Eindhoven en die waren gelijk met belgische inschrijving :think:

Jongens,

Gisteren naar de garage in Aken gereden. Heb een paar foto’s gemaakt met de Aaifoon maar krijg die hier niet geplaatst (er is inderdaad een technisch genie aan mij verloren gegaan). In ieder geval: deze week de import en nummerplaat regelen opdat ik het speelgoed waarschijnlijk volgende zaterdag kan gaan halen.

O ja, waarom in Aken gekocht? Simpel: overnameprijs van mijn 997.2 C4 veeeeeeeeeeeeeel gunstiger dan bij Penders en Verellen, en veel professionelere houding dan in het PC Maastricht.

Long overdue !

PDS

Kunnen we hier al stilaan een foto verwachten ? :lekker:

Het worden lange dagen !!!! 😉

ben verry blij voor jou, hopelijk kan ik hem eens in het echt bewonderen :first: :applaus: :up:

Zaterdag, eerste date. Benieuwd hoe de kennismaking gaat zijn en of je al on first base gaat geraken op uw eerste date. Welke naam ga je kiezen voor uw geliefde ?

Mijne huidige heet “de witte”. Ik weet zelfs de naam van mijne volgende al, DEVOL. Devol (Claw Boys Claw versie van Devil) van duivel, omdat het een aggressief vuurspuwend monster gaat worden … zotte Porschisten zijn wij … LOL

Nog 2 daagjes 😉 Je zal wel heel opgewonden zijn :p

Auto is ondertussen in de garage aangekomen. Kan er zaterdag pas naar toe. Foto volgt asap.

Zal een schitterende combi zijn *luv *luv *luv , ondertussen ook de kans gehad om eens met een 991 te rijden en is gewoon een machtig machien :driver: :driver: :driver:

Ik heb uiteindelijk beslist om de 20″ Carrera S velgen te bestellen en bijkomend ook Diepzwart metaal en elektrisch inklapbare spiegels.

Proficiat met de aankoop . :applaus:

je valt ervoor of vindt het afschuwelijk maar de kleurencombinatie van de club sport in “Brewster Green met dark Espresso leder interieur” is best een aardige verschijning met een ereplaats in het rariteitencabinet der limited editions.

15 reacties aan het bekijken - 46 tot 60 (van in totaal 111)
                                • Je moet ingelogd zijn om een antwoord op dit onderwerp te kunnen geven.