991 C4 besteld

Home Forum Porscheforum Technisch Watergekoelde Porsches 991 991 C4 besteld

• Maker
    Discussie
  • Dag,

Gisteren besteld. P 991 C4. Levering juni/juli. Unilack zwart.

Opties
    -PDK
    -PASM
    -Comfort Pakket
    -Bicolor zwart/grijs lederen interieur
    -Sportstuur
    -Glazen schuifdak
    -Tempostat
    -Spacers
    -Variabele stuurbekrachtiging
    -Porsche embleem op kopsteunen

Originele 19″ velgen zullen vermoedelijk vervangen worden door 20″ Avant Garde M510.

Tot U sprak een gelukkige mens

X

15 reacties aan het bekijken - 61 tot 75 (van in totaal 111)
    • [quote=”Xaverius” post=164649]BCCars, dat toerke moet er idd van komen !

Groeten van RMCars[/quote]

Haha, da’s ne goeie .. wel, zeg maar tegen RMCars dat BCCars de groeten terug doet LOL

0

[quote=”Xaverius” post=164487]
        Bovendien schijnt de basismotor ‘goed’ te rijden: als ie het nog beter doet dan degene die ik nu heb ben ik al fel content :lekker:[/quote]

Helemaal mee eens.
        Mensen die zeggen dat een 3.4 niet voldoende is hebben DRINGEND rijlessen nodig. Een standaard Carrera, zelfs eentje zonder opties, is een zoveel potentere wagen dan 99.9% van de chauffeurs kunnen benutten.

0

BCCars, dat toerke moet er idd van komen !

Groeten van RMCars

0

[quote=”Xaverius” post=164462]PDK wil ik niet missen 😀

PTS had ik nog niet van gehoord. Eens opzoeken.[/quote]

Hei Xaverius. Ik moet allang geen proficiat meer zeggen denk ik he 😉
            PTS = Paint To Sample
            Oftewel, je mag eender welke kleur voorstellen aan Porsche, en als ze die goedkeuren krijg je hem zo geleverd. Maar daar hangt ook een prijskaartje aan vast !

Gaan we dit jaar nu eindelijk eens een toerke doen ? Vorig jaar noppes. Dit jaar, tja, uwe 997 krijg ik nooit meer te zien … spijtig … ik tel dus ongeduldig mee af naar uwe nieuwe …

0

Het zijn allemaal echte P’s, maar de laatste echte 911 voor mij is natuurlijk de 993! :respekt:

Daarna, ogenschijnlijk vergelijkbare vorm, maar zijn het compleet andere (prima) auto’s, snelheid top, beleving ten opzichte van de voorgangers nihil. De echte 911’s zijn pure beleving en emotie! *luv *luv *luv

Wanneer was de laatste echte F1 ook alweer? :what:

Proficiat met je 991 btw, het is d’n eigen voorkeur die het mooiste is! :coolness:

0

Hahaha…zolang het maar enkel *porsche ‘s zijn die je vernieuwd….. :what:

0

Zoals mijn vrouw mij aanklaagt: ‘gij gaat nooit content zijn’. En gelijk heeft ze 😀

0

Spijtig dat het nooit de allernieuwste blijft…’t Is altijd maar voor effe…..

0

Met alle respect voor de jongens die ‘de allerlaatste’ willen, ik wil de allernieuwste :lekker:

0

Correct…..de 993 is de allerlaatste echte….en die heb ik dan ook gekocht :relaxman: in de juiste kleur *luv *luv *luv :driver:

Niettegenstaande dikke proficiat voor de nieuwe aanwinst

0

Btw, wel nieuwsgierig naar de uiteindelijke kleurkeuze van ts…

0

De laatste “echte” is voor mij de 993….en nee ik heb geen 993 maar ook een 3.2 . Dat is voor mij wel de laatste “echte” met nog een ietwat spartaans gevoel. :salut:

0

@Dirk, idd ook voor mij is de 3.2 de laatste echte, al zijn de latere ook wel *luv

0

Juist, diene C4 is ook met een dik gat :relaxman: :relaxman: :relaxman:

0

De 964 is de laatste echte!! :first:

BTW: eender welk kleur: ‘t zal AF zijn.
                                  Je uitleg mbt de bestelling (geen S, een 4 vanwege de strip, etc…) kon mijn uitleg geweest zijn :hail:

0
                                15 reacties aan het bekijken - 61 tot 75 (van in totaal 111)
                                • Je moet ingelogd zijn om een antwoord op dit onderwerp te kunnen geven.