991 C4 besteld

Home Forum Porscheforum Technisch Watergekoelde Porsches 991 991 C4 besteld

• Maker
    Discussie

• Xaverius
    Deelnemer

Dag,

Gisteren besteld. P 991 C4. Levering juni/juli. Unilack zwart.

Opties
      -PDK
      -PASM
      -Comfort Pakket
      -Bicolor zwart/grijs lederen interieur
      -Sportstuur
      -Glazen schuifdak
      -Tempostat
      -Spacers
      -Variabele stuurbekrachtiging
      -Porsche embleem op kopsteunen

Originele 19″ velgen zullen vermoedelijk vervangen worden door 20″ Avant Garde M510.

Tot U sprak een gelukkige mens

X

15 reacties aan het bekijken - 61 tot 75 (van in totaal 111)
      • [quote=”Xaverius” post=164649]BCCars, dat toerke moet er idd van komen !

Groeten van RMCars[/quote]

Haha, da’s ne goeie .. wel, zeg maar tegen RMCars dat BCCars de groeten terug doet LOL

[quote=”Xaverius” post=164487]
          Bovendien schijnt de basismotor ‘goed’ te rijden: als ie het nog beter doet dan degene die ik nu heb ben ik al fel content :lekker:[/quote]

Helemaal mee eens.
          Mensen die zeggen dat een 3.4 niet voldoende is hebben DRINGEND rijlessen nodig. Een standaard Carrera, zelfs eentje zonder opties, is een zoveel potentere wagen dan 99.9% van de chauffeurs kunnen benutten.

BCCars, dat toerke moet er idd van komen !

Groeten van RMCars

[quote=”Xaverius” post=164462]PDK wil ik niet missen 😀

PTS had ik nog niet van gehoord. Eens opzoeken.[/quote]

Hei Xaverius. Ik moet allang geen proficiat meer zeggen denk ik he 😉
              PTS = Paint To Sample
              Oftewel, je mag eender welke kleur voorstellen aan Porsche, en als ze die goedkeuren krijg je hem zo geleverd. Maar daar hangt ook een prijskaartje aan vast !

Gaan we dit jaar nu eindelijk eens een toerke doen ? Vorig jaar noppes. Dit jaar, tja, uwe 997 krijg ik nooit meer te zien … spijtig … ik tel dus ongeduldig mee af naar uwe nieuwe …

Het zijn allemaal echte P’s, maar de laatste echte 911 voor mij is natuurlijk de 993! :respekt:

Daarna, ogenschijnlijk vergelijkbare vorm, maar zijn het compleet andere (prima) auto’s, snelheid top, beleving ten opzichte van de voorgangers nihil. De echte 911’s zijn pure beleving en emotie! *luv *luv *luv

Wanneer was de laatste echte F1 ook alweer? :what:

Proficiat met je 991 btw, het is d’n eigen voorkeur die het mooiste is! :coolness:

Hahaha…zolang het maar enkel *porsche ‘s zijn die je vernieuwd….. :what:

Zoals mijn vrouw mij aanklaagt: ‘gij gaat nooit content zijn’. En gelijk heeft ze 😀

Spijtig dat het nooit de allernieuwste blijft…’t Is altijd maar voor effe…..

Met alle respect voor de jongens die ‘de allerlaatste’ willen, ik wil de allernieuwste :lekker:

Correct…..de 993 is de allerlaatste echte….en die heb ik dan ook gekocht :relaxman: in de juiste kleur *luv *luv *luv :driver:

Niettegenstaande dikke proficiat voor de nieuwe aanwinst

Btw, wel nieuwsgierig naar de uiteindelijke kleurkeuze van ts…

De laatste “echte” is voor mij de 993….en nee ik heb geen 993 maar ook een 3.2 . Dat is voor mij wel de laatste “echte” met nog een ietwat spartaans gevoel. :salut:

@Dirk, idd ook voor mij is de 3.2 de laatste echte, al zijn de latere ook wel *luv

Juist, diene C4 is ook met een dik gat :relaxman: :relaxman: :relaxman:

De 964 is de laatste echte!! :first:

BTW: eender welk kleur: ‘t zal AF zijn.
                                    Je uitleg mbt de bestelling (geen S, een 4 vanwege de strip, etc…) kon mijn uitleg geweest zijn :hail:

15 reacties aan het bekijken - 61 tot 75 (van in totaal 111)
                                  • Je moet ingelogd zijn om een antwoord op dit onderwerp te kunnen geven.