991 C4 besteld

Home Forum Porscheforum Technisch Watergekoelde Porsches 991 991 C4 besteld

• Maker
    Discussie

• Xaverius
    Deelnemer

Dag,

Gisteren besteld. P 991 C4. Levering juni/juli. Unilack zwart.

Opties
      -PDK
      -PASM
      -Comfort Pakket
      -Bicolor zwart/grijs lederen interieur
      -Sportstuur
      -Glazen schuifdak
      -Tempostat
      -Spacers
      -Variabele stuurbekrachtiging
      -Porsche embleem op kopsteunen

Originele 19″ velgen zullen vermoedelijk vervangen worden door 20″ Avant Garde M510.

Tot U sprak een gelukkige mens

X

15 reacties aan het bekijken - 76 tot 90 (van in totaal 111)
      • Nope, de 3.2 is de laatste “echte”……wie nu ? :happydance: :happydance: :happydance:

[quote=”Mushroom” post=164447]Ne 991!!
          De laatste echte!! 8) :respekt:[/quote]

Correctie : de SC is de laatste echte. punt.

Amai, op het bedrijf met de huidige VAA regels 😯

Dan betaal je hem 2 keer, één keer aan de garage en nog een keer aan de fiscus.

Heb (net zoals de meesten van mijn vrienden/kennissen) de VAA onvriendelijke voertuigen naar de privé gehaald. Ik zie er geen voordeel meer in.

S2

[quote=”Xaverius” post=164514]Ik ga mijn 19″ BBS CH-R velgen verkopen. Meer info volgt.[/quote]

Ben benieuwd, ik vind dit mega knappe velgen.

Anoniem

Hartelijk gefeliciteerd ! Vele fijne kilometers toegewenst !! Ikzelf heb een Unilack zwarte 997 en het is inderdaad wel wat fragieler dan metallic, maar bloedmooi en het “zwartste zwart” als hij net gepoetst is !!

Proficiat en zeer knap.
                  Uni-lack? Heb zelf Boxster gereden in uni en ja is mooi maar niet mooi te houden (Krasjes edm ….). Dus voor mij nooit meer!

Ik ga mijn 19″ BBS CH-R velgen verkopen. Meer info volgt.

Proficiat :up:

997 wordt door garage overgenomen.

Wat ga je met de 997 doen?

proficiat, nu nog geduldig afwachten en sjeezen maar *luv

een auto koop je met je hart, niet met je portemonee 🙂 allez ik toch niet, passie is veel belangrijker zoniet ben je mijn inziens geen echte genieter maar een belegger :happydance:
                              wil je zo weinig mogelijk “verlies” lijden, koop je nog altijd best een diesel auto die voor iedereen goed in de markt ligt en dat is bij een *porsche niet echt het geval…
                              het is zoals bij zo veel dingen: het is wat de zot ervoor wil geven, genot primeert, de rest zal me worst wezen, zolang ik maar elke keer geniet als ik in men *porsche zit, denk dat de meeste er hier ook zo over denken, als je al moet zitten denken wat de herverkoopwaarde zal zijn, koop dan een audi :relaxman:

[quote=”luc993cabrio” post=164474]BTW waarom de keuze voor een C4 :think: :think: :think:[/quote]

Wel, laat mij dat simpel uitleggen.

Een ‘4’ omdat ik graag de iets bredere kont zie (zeker nu de 991 wat uitgerekter is geworden) en eigenlijk ook wel dat extra rode dwarslicht. Vierwielaandrijving op zich is niet mijn hoofdmotivatie.

Geen ‘4S’ omwille van de gevoelige meerprijs en mede gezien ik de auto als bedrijfswagen ga inschrijven waardoor VAA etc iets minder dramatisch wordt. Het moet immers nog een beetje plezant blijven…

Bovendien schijnt de basismotor ‘goed’ te rijden: als ie het nog beter doet dan degene die ik nu heb ben ik al fel content :lekker:

Aftellen maar! Proficiat met je aankoop. Mooie wagen waar je absoluut geniet gaat van hebben !

Howla ne 991 :applaus: :applaus: :applaus: , Macadamia vind ik super maar da blauw met bruin interieur daar draai ik mij toch voor om zulle :ass: :ass: :ass:
                                    Die groene 991 vind ik ook wel de moeite maar voor mij persoonlijk is zwart nog altijd een topper :up: :up: :up:
                                    BTW waarom de keuze voor een C4 :think: :think: :think:

15 reacties aan het bekijken - 76 tot 90 (van in totaal 111)
                                  • Je moet ingelogd zijn om een antwoord op dit onderwerp te kunnen geven.