- Dit onderwerp bevat 12 reacties, 7 deelnemers, en is laatst geüpdatet op 7 jaren, 11 maanden geleden door .
-
Discussie
-
3 december 2016 om 01:48
Hoi allemaal, tijdje geleden door omstandigheden. Boxster 987 recentelijk vervangen door 991 Cabrio van ongeveer 4 jaar oud (zie avatar). Auto is fantastisch om mee te rijden… als het maar op een biljart baan is. Op iets oneffener wegen, gerammel. Heb hem binnen gestoken bij Carrera Motors in Latem voor allerhande isolatie ingrepen op andere plaatsen, kostprijs 600 Euro, resultaat min of meer aanvaardbaar. Een hardnekkig en luid gerammel, getril eigenlijk rechts achteraan boven bananenvenstertje (sic), konden ze echter niet oplossen . Geluid klinkt een beetje als een smartphone op trilfunctie op een blikken plaat. Met venstertje beetje naar beneden is het geluid bijna weg.
Uitleg in Latem is: we weten niet wat het is, we denken de cabriokap, maar het gaat om te beginnen ongeveer 1000 Euro kosten om het uit te zoeken en dan zullen we misschien kunnen zeggen wat het uiteindelijk gaat kosten om het op te lossen. Ze wisten mij daar ook te melden dat ik zeker niet de enige ben met dit soort klachten. Iemand enige ervaring of raad in deze? Of moet ik mij maar neerleggen bij het feit dat het normaal is dat een Porsche rammelt …
- Je moet ingelogd zijn om een antwoord op dit onderwerp te kunnen geven.