991 CARRERA 2S PDK TE KOOP

Home Forum Porsche Marktplaats Porsche Te Koop 991 CARRERA 2S PDK TE KOOP

• Maker
    Discussie
  • Hallo, ik bied deze 991 Carrera 2S PDK te koop aan! De wagen is van Duitse origine en heeft een daginschrijving op 08/2012! Op de teller staan 130 km…
    Deze bevat volgende belangrijke opties: 20″ Carrera Classis velgen (427), Chrono Plus Pakket (640), Open dak (651), Zetelverwarming (342), Zetelkoeling (541), Licht pakket (630), Sensoren achter (635), PDK (250), embleem in hoofdsteun XSC, Servo+ (658), Sportstuur (840), Navigatie (P23), Bluetooth (619), 4Wegs elektrishe Sportzetels (P05), Cruise Control (454), PDLS (603), Elektrisch dak (651), CDlader (693), Kleur Basalt Zwart metaalkleur! Kortom meer dan 18000,-€ + BTW aan opties !

Verkoopprijs: 95000,- + BTW

Interesse bel mij op 0475/568005 of stuur een Pm

12 reacties aan het bekijken - 1 tot 12 (van in totaal 12)
    • Koen had dit netjes aan mij gevraagd en een goeierd als ik ben had ik dat ook toegelaten 😳
      Maar, idd, dit is niet eerlijk tegenover de andere sponsors dus laten we deze topic verder op slot staan…
      Nog een goeie verkoop gewenst Koen, en hopelijk tot op één van de rondritten.

En ja, Koen had de intentie GTO op te starten samen met een partner als luxe garage voor exoten, maar toen kwam Di Rupo roet in ‘t eten strooien en is de constructie “GTO” in de ijskast gelegd.
      Deze wagen is onderdeel van GTO, vandaar ook dat het GTO mail adres gebruikt wordt, maar voor de rest wordt GTO als handelaar momenteel niet meer gebruikt.
      Dit is hun enige stockwagen die ze nog te koop hadden vandaar de door mij gemaakte uitzondering.

0

Als ik dit zo lees ben jij dus iemand die in de autohandel zit en hier auto’s te koop aanbied .
        ik ga hiervan uit aan je opgegeven mailadres en de bijbehorende WEBSITE en daardoor de rechtstreekse link van de aangeboden wagen
        zover ik weet is dat tegen de regels van het forum tenzij je sponser bent .
        Bij mijn weten niet echt dus ik ga dit draadje even op slot zetten tot een medemod die meer weet dan ik dit weer open maakt .
        Privaataanbiedingen van privaatmensen is hier geen enkel probleem , maar handelswaar van handelszaken aanbieden kan niet zonder sponsering .
        Leven en laten leven .
        Als ik dit onterecht gesloten heb , mijn excuses naamgenoot , maar anders had je dit toch moeten weten daar je al langer op het forum zit .

0

Foto’s zijn te bekomen via mail koen@gtocars.be

0

Ja Bully je kon als miljonair een P-dealer binnenstappen ,een wagen kopen en miljonair af zijn . 😉

0

Dan moest je dus Belgies multi-miljonair zijn om een 964 te kopen :mrgreen:

0

geen idee, 1€ = 40,3399 BEF (zaligste munteenheid ever btw)

0

Nee voor ons is de euro twee gulden twintig. Nieuw koste de 964 in 1989 dus zo’n 235.000 gulden. Ik kan er een paar gulden naast zitten. Gelukkig hoef ik het niet uit te rekenen in Belgiese Franc-jes :mrgreen: Stond die niet bijna gelijk aan de Lire?………….. :think:

0

[quote=”bully” post=120971]Mooie bak 😎 mooie prijs. Dat koste bij ons in 1989 een nieuwe 964.[/quote]

95000 gulden dan? :happy:

0

Succes met de verkoop !

0

Succes met de verkoop .
                        Commerciele advertentie 😥 😳 😥 dit wordt dokken aan het forum !

0

Mooie bak 😎 mooie prijs. Dat koste bij ons in 1989 een nieuwe 964.

0

My kind of car! :driver:
                            Alleen way out of my league… :bounce:

0
                          12 reacties aan het bekijken - 1 tot 12 (van in totaal 12)
                          • Je moet ingelogd zijn om een antwoord op dit onderwerp te kunnen geven.