991 facelift

Home Forum Porsche Talk 991 facelift

  • Maker
    Discussie

  • deepee
    Deelnemer

      de type 991.2 is gespot quasi zonder enige camouflage en is duidelijk te onderscheiden van de eerste generatie daterend uit 2012, aan de motorgril en de uitlaten zijn verhuisd naar een prominente plaats in het midden.

    15 reacties aan het bekijken - 61 tot 75 (van in totaal 92)
      • Een beetje te braaf op het eerste zicht voor mij.

          Een beetje te braaf op het eerste zicht voor mij.

            @ghost: Benzine turbo, mmmmm, vorige maand of de maand daarvoor kweeniemeerjuist nog de 991 Turbo Cabrio samen met PDS 🙂
            We gaan het hopelijk snel zien, horen, voelen wat de 991.2 geworden is. Daarom dat ik niet kan wachten om er eens mee te rijden. Ben echt benieuwd. Maar het is Porsche, dus het zal wel goed zijn zeker ?
            Hoewel, die 991 Turbo heeft me niet kunnen overtuigen ! Dus hopelijk doet de 991.2 carrera het beter !

            Subaru I like :applaus:

              @ghost: Benzine turbo, mmmmm, vorige maand of de maand daarvoor kweeniemeerjuist nog de 991 Turbo Cabrio samen met PDS 🙂
              We gaan het hopelijk snel zien, horen, voelen wat de 991.2 geworden is. Daarom dat ik niet kan wachten om er eens mee te rijden. Ben echt benieuwd. Maar het is Porsche, dus het zal wel goed zijn zeker ?
              Hoewel, die 991 Turbo heeft me niet kunnen overtuigen ! Dus hopelijk doet de 991.2 carrera het beter !

              Subaru I like :applaus:

                    Bart, jij schreef dit al meermaals dat je vreest voor het gekende turbo gat.
                    Hoe lang is het geleden dat jij nog met een benzine met turbo hebt gereden?
                    De turbo’s zijn niet meer zoals in de 930 hé 😀
                    Ik heb recent nog met een Golf TSI gereden. Daar voel je echt de turbo niet, is vanaf de eerste meter mee als je gas bijgeeft.
                    Het geluid kan natuurlijk anders gaan zijn, echter hoeft toch niet slechter te zijn.
                    Denk maar aan de subaru’s met hun 4 cilinder met turbo :music:

                      Bart, jij schreef dit al meermaals dat je vreest voor het gekende turbo gat.
                      Hoe lang is het geleden dat jij nog met een benzine met turbo hebt gereden?
                      De turbo’s zijn niet meer zoals in de 930 hé 😀
                      Ik heb recent nog met een Golf TSI gereden. Daar voel je echt de turbo niet, is vanaf de eerste meter mee als je gas bijgeeft.
                      Het geluid kan natuurlijk anders gaan zijn, echter hoeft toch niet slechter te zijn.
                      Denk maar aan de subaru’s met hun 4 cilinder met turbo :music:

                        Ik vind het er tot nu toe toch wel niet slecht uitzien. Ben echt benieuwd om hem in real life te zien ! En ook vooral te rijden en te horen, want vooral dat zal de definierende factor voor een fail of pass worden denk ik, respons en sound 🙂

                          Ik vind het er tot nu toe toch wel niet slecht uitzien. Ben echt benieuwd om hem in real life te zien ! En ook vooral te rijden en te horen, want vooral dat zal de definierende factor voor een fail of pass worden denk ik, respons en sound 🙂

                            de vroegere plaats van de uitlaten wordt nu ingenomen door de luchthappers voor de turbo’s

                              de vroegere plaats van de uitlaten wordt nu ingenomen door de luchthappers voor de turbo’s

                                Kleine uitsparing zal wel de US spec zijn denk ik.

                                  Kleine uitsparing zal wel de US spec zijn denk ik.

                                  Ive

                                    de uitlaten zo maken hem veel smaller mijn gedacht. Afwachten wat het IRL zal zijn

                                  15 reacties aan het bekijken - 61 tot 75 (van in totaal 92)
                                  • Je moet ingelogd zijn om een antwoord op dit onderwerp te kunnen geven.