991 GT3 Bassie

Home Forum Zeverhoekje 991 GT3 Bassie

10 reacties aan het bekijken - 1 tot 10 (van in totaal 10)
  • PDS

Wat een eyecatcher !

:popcorn:

ken

lol wat ze toch allemaal doen hé

idd Wim. Voor de 986 had je destijds ook een fietsrek om op de bumper te monteren op de plaats waar die lelijke stootblokken zitten van de US modellen; een enkeling had er een complete (illegale) trekhaak op om z’n 2de bandenset mee naar het circuit te vervoeren;
          maar … hier zijn voor de filmopname de noodkabel en elektra niet gekoppeld, dus hoe fake is het allemaal ?
          het zou maar best kunnen dat de trekhaak op vier pootjes onder de GT3 op de macadam staat 😉

bassieGT3.png

Wim

Blijkbaar zijn er die. 😉

die trekhaak is vermoedelijk niet eens een permanente constructie; ik zou de GT3 wel eens willen zien vertrekken/rijden met de elektra aan de dissel vlak voor die centrale uitlaat :happy:
              anders mogen die gasten voor mijn 986 ook wel een goedgekeurde trekhaak bricoleren om een fietsrek te kunnen monteren (of een jetski voort te sleuren 😉 )

Een trekhaak-sticker? :sarcastisch 😆

Zullen wel enkel wat stickers zijn …enkel voor de opname :popcorn: :ass:

Ive

Ze mogen hem toch op mijn oprit komen zetten. Dan zal ik wel die paar duizend euro ophoesten om hem terug in een deftig kleurke te zetten en die trekhaak sleur ik er zelf wel onderuit 🙂

De relativiteit der dingen

Gelukkig zat ik op toilet toen ik dit zag !
                        Blasfemie !

10 reacties aan het bekijken - 1 tot 10 (van in totaal 10)
                      • Je moet ingelogd zijn om een antwoord op dit onderwerp te kunnen geven.