991 GT3 op trackdays

Home Forum Porscheforum On Track Trackday foto’s & Video’s 991 GT3 op trackdays

• Maker
    Discussie

• Johan Huygens
    Deelnemer

Vandaag eerst rondjes Spa gedaan. Wat een machine toch.

Rondje vol fouten en tijdverlies
      Verkeer aan de rad (+1 sec tijdverlies)
      Combes: niet te best
      Dubbele linkse: vol onderstuur, lang moeten wachten en corrigeren
      B1: liften (versleten banden)

Er ligt dus nog wel wat te rapen.

15 reacties aan het bekijken - 1 tot 15 (van in totaal 15)
      • Ben er aan aan het werken. Zit met een coaching op een funcup in Mettet normaal maar kreeg ook de vraag van Petrolheaddays om in Warm Up te komen “coachen”. Zien dat ik een vriend naar Mettet krijg 🙂

Jokke, ben je volgende week in Spa?(21 en of 22 /04)

[quote=”Bert V.” post=265681]:popcorn: zal inderdaad wel een ander bochten gevoel geven[/quote]

Idd, als die wielen plots naar buiten sturen lijkt het of je aan het wachten bent tot dat achterste weg gaat. Je denkt: ok nu zit ik hier op de limiet terwijl je net een pak extra grip kado krijgt.

In een eerste gevoel botst je brein met de techniek.

[hide]Jep, RWS blijkbaar. Plus ook niet vergeten dat op mijn bescheiden niveau er toch een leercurve is van een 991 C2 naar een .2 GT3 ![/hide]

Honda had al een 4WS systeem op productiewagens eind jaren 80. zowel tegensturend als meesturende achterwielen, initieel nog mechanisch overgebracht.

:popcorn: zal inderdaad wel een ander bochten gevoel geven

[quote=”Bert V.” post=265672]Knap :up:
                    Nu je op Franco gereden hebt, wil ik wel eens weten wat bccars ondervonden heeft bij zijn ritje Franco :popcorn:[/quote]

Ik begrijp hem en het is simpel: 4 wielsturing

Knap :up:
                      Nu je op Franco gereden hebt, wil ik wel eens weten wat bccars ondervonden heeft bij zijn ritje Franco :popcorn:

Toch wel knap Jokke, de andere piloten lijken wel stil te staan :respect2:

Voorlopig nieuw recordje voor een 991GT3 maar mijn realistisch target is 2.38

Ik kan zo op het filmpje aantonen waar die tijd ligt.

fastestlaps.png

[hide]2:40 petje af ! Ik ben al blij als ik de kaap vd 2:50 kan ronden ![/hide]

2.45 maar heb nu een Komotec versie , zou daarmee ook eens moeten gaan 😀

Jokke,welke tijden reed je met de(manuele) Exige? :driver: :music:

2.40.6 maar daar moet nog af

Het leek met toch een vrij snelle ronde , met enkele zeer minieme foutjes : :up:

Wat was je rondetijd trouwens ? Dan heeft BC cars een mikpunt om met zijn ” veel te opvallende rode duivel” beter te doen 😀 😀 😀

15 reacties aan het bekijken - 1 tot 15 (van in totaal 15)
                                  • Je moet ingelogd zijn om een antwoord op dit onderwerp te kunnen geven.