991 GTS

• Maker
    Discussie
  • Lang gedroomd, veel Porsches gezien, toch beslist om ervoor te gaan
    Eerste Porsche en hopelijk eentje for life, maar eentje naar mijn volle goesting :coolness:
    New beast in town, 991 GTS FULL BLACK

img7057.jpg

15 reacties aan het bekijken - 1 tot 15 (van in totaal 24)
    • Damn :respect2:

0

Echt ferm :respekt:
        Heb deze destijds ook getest en sound is super!
        Veel plezier ermee

0

Miljaar miljaar, normaal gezien ben ik niet zo voor zwart/zwart, maar dit doet mij wankelen!!! :respekt:

0

Proficiat, prachtige wagen!!

0

Kwijl kwijl… de spyder zou ik alleen ruilen voor een GTS cab. Zo’n schitterende machine!

0

knappe combinatie!
                Zeker full black in combinatie met die rode tellers is gewoon subliem!
                Hier zal je zeker “veel smiles per gallon” in beleven.

0

prachtwagen, veel plezier ermee :up: :up:

0

Proficiat met je aankoop, knappe wagen, veel rijplezier gewenst! :up:

0

wow, wat een beauty, dikke proficiat!!! :hail:

0

:applaus: :applaus: :applaus: Heb hem ook zien staan bij Debussere :popcorn: :popcorn: :popcorn:

0

Schitterend… Die rode wijzerplaten zijn letterlijk de kers op de fondant chocoladetaart!

0

dat is af natuurlijk, proficiat en veel plezier :up:

de achtergrond met de Cayman is dat een folie op een poort of wand, knap werk :respect2:

0

supermooi!! Proficiat! :coolness:

0

Lang genoeg dromen…en je dromen komen uit.

Super car..! Proficiat en heel veel geluk je ‘elver’.

Mvgr
                                Norbocay

0

Ziet er een wild beestje uit, met erg agressieve lijnen. De max! :up:
                                  Proficiat met je aankoop, kan tellen als eerste P :applaus:

0
                                15 reacties aan het bekijken - 1 tot 15 (van in totaal 24)
                                • Je moet ingelogd zijn om een antwoord op dit onderwerp te kunnen geven.