[quote=”S2″ post=133280]
Of een nieuwe oude 997 Sport Classic als DEZE eens vergelijken met een andere 997.
Mocht je de gelukkige zijn die een plaatsje heeft op de lijst van toekomstige LaFerrari eigenaars, dan kan je je wagen nu al verkopen voor een aanzienlijke meerprijs nog voor je hem ooit geleverd krijgt.[/quote]
De Sport Classic staat al zeer lang te koop. In Duitsland staan er ook al geruime tijd een aantal te koop, dus zo waardevast is dat allemaal toch niet.
Wat betreft Ferrari, als jij nu een California of 458 Spyder besteld dan ben je binnen 4 maanden aan het rijden. Wat betreft occasie Ferrari’s daar is het aanbod nog groter. Garage Monza in St Martens Latem heeft er momenteel 45 in aanbieding van klanten + hun eigen wagens. Ferrari Wijnegem zelfde verhaal.
Dus koop zeker geen wagen omdat hij misschien binnen 10 of 20 jaar waardevast zal zijn, velen komen bedrogen uit. Tevens zal een waterkoker nooit op dezelfde manier oldtimer worden dan de luchtgekoelde.
Koop een wagen omdat je hem graag ziet en het geld ervoor over hebt, zoals Wim ook al zei, je beslist zelf, laat een ander dat niet doen, tenzij het je vrouw is 😀 voor de kleur 😉
Zo zit je niet met een kater als je ooit beslist te verkopen en vaststeld dat je toch zo geen waardevaste wagen had. Een 996 of Boxter eigenaar zal ook nooit gedacht hebben bij aankoop van zijn nieuwe wagen destijds dat amper enkele jaren later zijn beestje niet veel meer waard is, zelfde verhaal maar in de andere richting met de oude 911, ik hoor soms, als ik hem maar had bijgehouden.
Als, als, als, als ik een vogel was kon ik vliegen 😀
Maak een keuze, heb geen spijt en geniet ervan bij het rijden.