991 Martini

15 reacties aan het bekijken - 1 tot 15 (van in totaal 20)
    • 😯 😯 😯 :popcorn: :popcorn: :popcorn:

op een baby blauwe wagen een beter resultaat tov een witte basis

62734_o.jpg

Heel ander verhaal inderdaad 🙂

ik ook niet direkt op een 991, maar op zo’n 935 neem je er de martini reklame toch gewoon voor lief bij :popcorn:

935martini.jpg

Hoeveel mensen zouden denken dat je een promo-boy (of promo-girl) bent als je hiermee komt aangereden, en staan wachten op een gratis Martini… 😆

Voor wie het leuk vindt, gewoon een stickersetje laten drukken, en ben je het beu kan je het weer verwijderen

+1
                Verwacht meer van special edition dan stickers die je zelf kan plaatsen aan fractie van de prijs!

Ik vind het heel mooi ,zeker in het wit .
                  Maar als ik wil zet ik er zelf wel de stickers op zonder er veel extra voor te betalen .

Porsche is het merk van mijn auto en Duvel is het merk wat ik graag drink en ik draag graag mijn Levi’s 501 maar dit wil niet zeggen dat ik reclame ga maken door op mijn Porsche stickers te hangen van Duvel of Levi’s, of dat ik mijn Duvel drink uit een glas waar Porsche op staat of dat ik badges van Porsche of Duvel op mijn broek ga naaien. :sarcastisch :mrgreen:

Maar swat, dit is mijn gedachte. :salut:

Ik ben een s*cker voor speciale series, maar deze heeft “het” niet 🙁
                      ‘t Vloekt precies. Die agressieve reclame valt TE hard op op de “brave” 991.

Die nieuwe 4-cyl 718 otoh… 😯 That rocks my boat! *luv

Aan zij die willen betaald worden door Martini…
                      Hoeveel betaalt Porsche jullie om met hun logo rond te rijden? 💡 :sarcastisch

[quote=”OscarTango” post=170968]130.000 euro, als ik me niet vergis.[/quote]
                        Is dat het bedrag dat Martini betaalt om met deze *porsche reclame te maken?
                        :drink:

timsiphone173.jpg

timsiphone174.jpg

timsiphone175.jpg

Eergistern ( 10-6-14 ) genomen bij Porsche Centrum Limburg…de extra editie ( nr 13 in NL ). Origineel 12 voorzien, er nog 1 kunnen bijbestellen en toen kwam er een annulering…ze zitten dus nog met deze laatste.
                          130.000 euro, als ik me niet vergis.

Vind het maar niets

Bladerunner heeft gelijk. Als er martini sticker op mijn auto moeten, dan mag martini daar voor betalen ! Trouwens, Porsche neemt niet eens deel aan Le Mans met Martini bestickering, dus …

Ze hadden hem moeten doen zoals de Porsche AG Team Manthey RSR’s, dat zou cool geweest zijn. Over the top voor op straat, maar cool alleszins.

Ferm. Toch tijd voor ne Stella Porsche imo.

Veel betalen om reclame te mogen maken? Dit is de omgekeerde wereld volgens mij. :think:

15 reacties aan het bekijken - 1 tot 15 (van in totaal 20)
                                • Je moet ingelogd zijn om een antwoord op dit onderwerp te kunnen geven.