991 Sport Classic and Speedster “in the pipeline”

Home Forum Porscheforum Technisch Watergekoelde Porsches 991 991 Sport Classic and Speedster “in the pipeline”

• Maker
    Discussie
  • lees meer … w ww.total911.com/exclusive-porsche-991-sport-classic-and-speedster-in-the-pipeline/

11 reacties aan het bekijken - 1 tot 11 (van in totaal 11)
    • [quote=”Vincent_991″ post=244584]… de echte investeerders en verzamelaars zijn al langer bij Porsche verdwenen…[/quote]

356 Speedster Barn Find Sells for $605,000

[quote=”Vincent_991″ post=244584]… de echte investeerders en verzamelaars zijn al langer bij Porsche verdwenen…[/quote]

gelukkig dan maar voor de echte liefhebbers …

De rode zal waarschijnlijk nog veel duurder worden dan de groene. En dan nog kortelings een update van de 50th anniversary en de jongere speciale tweedehandsjes blijven allemaal te koop staan. Porsche maakt veel te veel speciale reeksen. Ze verkopen nog altijd vlot maar de echte investeerders en verzamelaars zijn al langer bij Porsche verdwenen. Maar toch voor mij de groene aub.

[quote=”bladerunner” post=244570]Het lijkt wel alsof er elke maand een specialleke uitkomt? 🙄
            Maar ja, de mensen laten geloven dat ze dan iets exclusiefs hebben zeker. :coolness:

Voor mij die rooie graag. :lekker:[/quote]

Inderdaad, blijkbaar de werkwijze van de laatste tijd.
            We kwakken er een sticker op of een speciale badge en we kunnen er ettelijke 10 000en euro’s bijkletsen.
            En het geraakt verkocht onder het mom van ‘special edition’
            Spreek dan niet over de speedster uiteraard.

Tenzij ik het mis heb en er bijvoorbeeld ook een speciaal zetelstofke of iets anders aan vasthangt die enkel op dat model uitkomt.

Voor mij de rooie maar in de groene kleur

Het lijkt wel alsof er elke maand een specialleke uitkomt? 🙄
                Maar ja, de mensen laten geloven dat ze dan iets exclusiefs hebben zeker. :coolness:

Voor mij die rooie graag. :lekker:

Voor mij ook de rooie graag. :mrgreen:

Alle 2 :driver: :driver: :driver:

@wing deal :happydance:

De rooie … :first: :first: :first: :driver: :driver: :driver:

De groene :first: :driver:

11 reacties aan het bekijken - 1 tot 11 (van in totaal 11)
                        • Je moet ingelogd zijn om een antwoord op dit onderwerp te kunnen geven.