991 sport classic velg

Home Forum Porscheforum Technisch Watergekoelde Porsches 991 991 sport classic velg

• Maker
    Discussie

• stefan
    Deelnemer

Ik heb mij al rotgezocht, daarom dat ik hier even de vraag stel….:engeltje:
      Heeft er iemand op het internet al een foto tegengekomen met de sport classic velg op een donkergrijze of zwarte 991, zodat ik mij eens een idee kan vormen hoe deze velg (zie foto) op deze auto er uit ziet?

8 reacties aan het bekijken - 1 tot 8 (van in totaal 8)
      • Hey,

Topic is al van even geleden maar ik wou toch nog even antwoorden. Ik heb de carrera sport velg in jetblack op mijn (recent gekochte nu de 992 eraan komt :D) 991 911S jetblack als zomerset maar overweeg om ze te wisselen voor de platinum versie zoals op jouw foto…

Persoonlijk vind ik dat je gelijk hebt wing,zwarte velg op zwarte wagen .
          Zelf ik er ook omwille ze de auto stonden bij de verkoop en heb tot hiertoe nog steeds niet gevonden de welke ik echt mooi vind.
          Al krijg ik steeds te horen dat de meeste mensen het wel mooi vinden.

Hallo Paul, nee ze lijken er wel op….:engeltje:
            Vind die wat ik zocht in mijn eerste posting wel een mooie velg, maar die lichte kleur past niet zo op een donkerkleurige 911, mijn gedacht, en de zwarte uitvoering is ook niet zo mooi op een 991…. 🙄
            T was ook daarom dat ik een foto vroeg met zulk een velg op een donkerkleurige 991, maar ik vind het toch niet zo een geslaagde combo , toch bedankt mannen :up:

De foto van de velg die jij poste , is van 991.2 deze hebben achteraan grotere ET van 8mm in beide gevallen Carrera 2 of 4

dwz ; dat deze velg 8mm meer naar buiten komt inde wielkast.

Wing bedoel je deze Sport classic velg ? ze zijn te koop bij

https://teile.com/de/porsche-tequipment-onlineshop/Modell-911-991/27/Raeder-Felgen-und-Zubehoer/Felgen/219

enkele foto’s

bedankt voor de link DST :up: :salut:

Ps: volgens mij stond er gisteren een donker grijze boxster met die velgen…

8 reacties aan het bekijken - 1 tot 8 (van in totaal 8)
                    • Je moet ingelogd zijn om een antwoord op dit onderwerp te kunnen geven.