991 Targa windturbulentie?

Home Forum Porscheforum Technisch Watergekoelde Porsches 991 991 Targa windturbulentie?

9 berichten aan het bekijken - 31 tot 39 (van in totaal 39)
    • Ik bedoel één met de beste multifocale glazen… Ik heb een hele tijd gehad dat ik mijn bril om ver te zien moest afzetten om iets dichtbij scherp te kunnen zien. Mijn vrouw had al van die MF-glazen maar ze was niet zo tevreden van. Maar ze had niet de beste gekozen. Ik wel dus. Werkt perfect!

        Van geel word je scheel … :coolness: :first: :drink:

          Heb zelf een Targa (3,2) en rijd daar bijna uitsluitend “open” mee.
          Niettegenstaande de “nood”zitjes achteraan is een 911 een 2-zitter.
          Wat voor de ene aanvaardbare turbulentie is, is het misschien niet voor de andere.
          Persoonlijk heb ik er geen enkel probleem mee (bij hoge snelheden kan je de zijruiten omhoog doen en dat scheelt ook reeds heel wat.)
          Tot slot ga je ook voor het design, waar ik de Targa het mooiste vind en ook dat is uiteraard subjectief.

            De vraag over de turbulentie gaat enkel over de laatste targa modellen 991!!! En niet over de oudere modellen :drink:

              (oeps) effe niet gezien.
              Wat de laatste Targa modellen betreft zou ik daarvoor niet opteren.
              Wegen aanzienlijk meer en bij geopend dak krijg je nog eens een negatieve invloed op de gewichtsverdeling.

                Ik heb eind vorig jaar van Porsche Milano een 991 Targa 4S meegekregen voor een weekend. Redelijk wat kilometers mee gedaan. Ik blijf erbij, een van de schoonste uitvoeringen in de 991 maar doe het dakpaneel er niet af want het maakt behoorlijk lawaai eens boven een dikke 100 km per uur.

                Om rond de kerketoren te cruisen werkt dat perfect, op de autostrade daarentegen…. was ik lastig op de geluidsingenieurs van Porsche.

                Maar blijft een bloedmooie wagen … misschien laat ik mij toch nog wel eens vangen …
                20161204_112136.jpg

                20161204_114405.jpg

                20161204_163653.jpg

                  20161204_163146.jpg

                  Maar ik vind het toch nog veel geld in vergelijking met mijn 997 4S Cabrio

                  20161204_170158.jpg

                    Bedankt @Sensa 911 :hail: dat is raad kort en bondig waar ik veel wijzer van word,een 991 targa ga ik uit mijn hoofd zetten al vind ik het nog altijd de mooiste :first:
                    je moet er toch ook open mee kunnen rijden op de autostrade :wtf:

                      [quote=”Rud993″ post=261386]Veel succes met de verkoop,ik heb besloten om toch voor een cabriolet te gaan,al vind ik dat de targa de allermooiste is :first: nu is nog de vraag een 3.8 euro 5 norm hogere taxen :bounce: of de 30 turbo :wtf:
                      Aangezien je vanaf 2024 met euro 5 de €€€€€€ uit je zak mag trekken heb ik nog even men bedenkingen :drink:[/quote]

                      De mijne is een 3.8 GTS coupe van begin 2015, Heb net de verkeersbelasting betaald en zie op de berekening dat het een euro 6 is

                      Ikzelf ben ook fan van de Targa, ik reken er op dat de atmosferische 3.5 GTS minder snel zakt in waarde dan de 3.0 turbo en hoop wanneer de waardes dichter bij mekaar liggen mijn GTS in te ruilen voor een 3.0 targa, liefst houd ik ze allebei echter in dat laatste geval zoek ik een dikke sponsor :happy: 😀

                      Wat ik wel zou missen zullen die geweldige stoeltjes zijn of ik moet die van Luc993cabrio,de zwarte met rood interieur kopen he
                      Dat is één van mijn favoriete kleuren combo’s, zwart met volleder rood/ ook dash, met zwarte bovenkanten vind ik het minder




                    9 berichten aan het bekijken - 31 tot 39 (van in totaal 39)
                    • Je moet ingelogd zijn om een antwoord op dit onderwerp te kunnen geven.