Home › Forum › Porscheforum Technisch › Watergekoelde Porsches › 991 › 992.2
- Dit onderwerp bevat 12 reacties, 6 deelnemers, en is laatst geüpdatet op 1 jaar, 9 maanden geleden door deepee.
-
En terug atmosferische motor blijkbaar, denk niet dat deze verandering gunstig is voor de jaarlijkse wegenbelasting…
turbo motor waren CO2-gewijs interessant bij NDEC
Bij WLTP speelt dit veel minder en aangezien de niet-turbo goedkoper is te bouwen….maar die kont weer
Ik gok maar wat maar ik schat dat de drukgevulde 3,0 blijft bestaan naast de 4,0 (Carrera T 4,0 misschien?). Kost niks aan het moederhuis want ze hebben beide op het schap staan. In de USA zullen de echte liefhebbers toch verzot zijn op de atmosferische 4 liter. Voor de sukkelaars wiens regering de taxen bepaalt naarmate de ronde gaten in het blok groter zijn (wij dus) zijn er de drukgevulde 3 liters.
Voor de gele dictatuur smijt Porsche zelfs een 2 liter in de aanbieding voor de 718 Spyder. Doch dit geheel ter zijde.
Wanneer krijgt de 992 hier een volwaardig onafhank topic ? nu staat het nog steeds bij de 991
De meeste hun broek zakt er steeds vanaf blijkbaarHadden we de 992 GTS met 480ps reeds gezien hier op het forum ? Heeft er iemand hier eentje in bestelling staan misschien
Die 992 heeft toch een opwindende achterzijde ,niet waar
Ik zie er minstens eentje per week op de autosnelweg en zo’n 992 is telkens een vrij imposante en bloedmooie verschijning hoor.
In real veel veel mooier dan op foto !Leuk jongens, de 992 vind ik ook fantastisch, van 911 tot 911 GT3 touring etc etc, maar dit ging over de 992.2?
Nu we toch off topic leuteren… de 992 was al uit begin 2019 toen ik me verlustigde op de nakende 718 GT4. Base 911 is krek hetzelfde budget (als je de BIV meetelt) dus die heb ik absoluut ook overwogen. Ik hou ook enorm van het exterieur design van de 992, nog zuiverder en grafischer dan de formidabele 991. Maar op het autosalon 2019 liet het interieur me eerlijk een beetje koud. Ik kan er niets verkeerd aan vinden, het is gewoon een gevoel. Op Goodwood bleek dan dat de 718 Spyder deze keer een GT4 (met dat onderstel) in lingerie was (met die kont…) dus de keuze was snel beslecht…
Memo to self: work less, drive more!
- Je moet ingelogd zijn om een antwoord op dit onderwerp te kunnen geven.