Home › Forum › Porscheforum Technisch › Watergekoelde Porsches › 991 › 992 GT3
- Dit onderwerp bevat 106 reacties, 15 deelnemers, en is laatst geüpdatet op 1 jaar, 10 maanden geleden door deepee.
-
My heart is jumping with joy ! Smijt daar nog effe een opvallend kleurtje op en mmmmmmmmm …
Vooraan lijkt de meeste camo wel verdwenen. Ziet er wel aggressief uit, lekker met die s-duct.
Achterkant nog veel camo. Uitlaat lijkt hoger te zitten ? En daardoor heeft hij waarschijnlijk plaats gemaakt voor de “diffuser” ? De swanneck lijkt me nu wel 100% zeker he. En het schattige ducktailtje vind ik ook wel geslaagd.
Velgen lijken nu ook wel confirmed te zijn. Nice.Ik mis aero voor de voorwielen, zoals de “aircurtain” van de GT4 of de “extractor” van de GT3RS.
Nu nog wachten op de sneeuw volgende winter ,dan komt die grote ” sneeuwschop “vooraan goed van pas 😀 😀
Ben niet echt fan van grote spoilers voor- of achteraan, maar dat was al duidelijk , niet waar 8)
@yellow: “iets” ja. Voor zover ik kan zien gewone platic strip zoals dat bij de oude 991.2 gt3 ook is. Geen functionele “aircurtain” zoals bij de GT4.
[quote=”ZUFF-65″ post=281274]Nu nog wachten op de sneeuw volgende winter ,dan komt die grote ” sneeuwschop “vooraan goed van pas 😀 😀
Ben niet echt fan van grote spoilers voor- of achteraan, maar dat was al duidelijk , niet waar 8)[/quote]
Nog even op de Touring wachten dan :up:
Sounds mean, i like. Vraag is, is dit het motorgeluid met of zonder opf ?
En wat wordt het ? qua Motor +/- 550 Ps uit een 4 .0 liter of 4.2liter boxer
2021 Porsche 911 GT3 – GT division’s first 992 to be revealed Feb 16 [EVO]
Me dunkt dat de motor misschien niet meer dan 510 pk zal hebben: “the same 4-litre naturally aspirated flat-six derived from the unit found in the 911 Speedster ”
Echte verschil zal in de voortrein zitten: “Going deeper into the chassis hardware, Porsche has also confirmed that the new GT3 will be the first road-going 911 ever to be fitted with double-wishbone suspension, something that has allowed Porsche’s engineers to further fine-tune the geometry of the front wheels.”
En de aero uiteraard…”Preuninger insists that the new GT3 is substantially quicker around the Nordschleife”
Nog pakweg een dag en 4 uur en dan weten we het … tik tok …
- Je moet ingelogd zijn om een antwoord op dit onderwerp te kunnen geven.