992 GT3 RS

• Dit onderwerp bevat 52 reacties, 8 deelnemers, en is laatst geüpdatet op 2 jaren geleden door Erwin.
  • Maker
    Discussie
  •  

15 reacties aan het bekijken - 1 tot 15 (van in totaal 52)
    • ^^ inderdaad, de velgen hebben een typische coating die stoort tegenover de lak

Alle blauwe:

https://www.youtube.com/watch?v=Y88nV_hkfI8

En dan mooi rood, maar ben toch niet zo helemaal overtuigd van de velgen erbij.

Ik weet niet exact welke kleur groen dit is, but it is damn sexy onder die belichting !

Rolkooi krijgen ze blijkbaar niet gehomologeerd voor US markt.  Gek genoeg kan het aftermarket installeren dan weer wel.  Blows my mind.  Maarja, die sjarels rijden op trackdays ook verplicht met hun ramen open “voor de veiligheid”.  Mafketels 🙂

Ondertussen is de RS Tribute officieel (dankjewel Nathalie voor de tip). Zoals eerder gemeld enkel voor USA.

2023 Porsche 911 GT3 RS Tribute Package Honoring Iconic 1973 Carrera RS Becomes Reality [Motortrend]

Meerprijs is 89.000$ en omvat het Weissach pakket, de magnesium janten en alle groene kleurtjes: Python buiten, Viper binnen (terwijl de vorige RS gelanceerd was met precies Viper groen koetswerk..)

Verder blijkbaar nog twee schaalmodellen van deze en de oude, een horloge en een NFT (digitaal ID)

Wat schittert door afwezigheid is de rolkooi. Denk dat dit in vele staten niet mag op een weg-auto.

[hide]Ik ben ook van Limburg hee.  Tekst is gewoon copy paste, ergens op google gevonden[/hide]

hey…..

[hide]Neenee, ik ging er niet van uit dat het slecht bedoeld was.  Weet alleen niet of het puur een grapje was, ofdat er een discrepantie is tussen mijn perceptie en die van deepee, waardoor het misschien tijd is voor een bewustwordingsproces of introspectie van mijnentwege.[/hide]

bccars post=289616 userid=3438Awel, ik weet niet goed wat ik hier moet op antwoorden of moet van denken.  Daar moeten we het eens over hebben volgende keer als we elkaar zien.

Akkoord, beetje autokeuvelen met een of cappucino .

Teergeliefde deepee bedoelt het zeker niet slecht hoor. Ik vind zijn suggestie voor een witte met gepersonaliseerde livrei trouwens zeker niet verkeerd!

Awel, ik weet niet goed wat ik hier moet op antwoorden of moet van denken.  Daar moeten we het eens over hebben volgende keer als we elkaar zien.

Gemiddeld is bij jou de emotionele levensduur van de auto korter dan die van de livery

[hide]Wit en livery was initieel mijn idee.  MAAR, ik moet perse een full ppf hebben.  En als je daar een wrap/livery over doet, en die ben je nadien beu, dan heb je ook terug de kosten van de ppf aan je broek want de wrap komt niet meer zonder boe of ba van de ppf af.  En dan wordt het wel HEEL duur.[/hide]

En dan zag ik weer een filmpje van die witte met groen die ze op een trailer aan het zetten waren …

Ik zou zeker voor een witte gaan. Een reguliere en er zelf kleuraccenten op zetten in de trend van de LeMans 911 RSR.
                                  Da’s niet meer gewoon lekker maar simpelweg Ubergeil.Daar kan geen enkele PTS aan tippen.

15 reacties aan het bekijken - 1 tot 15 (van in totaal 52)
                                • Je moet ingelogd zijn om een antwoord op dit onderwerp te kunnen geven.