992 GT3 RS

• Maker
    Discussie
  •  

15 reacties aan het bekijken - 16 tot 30 (van in totaal 52)
    • Ja amai, wat een flater, dat bedoelde ik dus inderdaad 🙂

First World Problem eerder 

[hide]Ik ben al honderd keer van gedacht veranderd Yellow !  Na een miljard PTS kleuren ben ik nu eerder op het standaard pallet aan het focussen.  Was quasi zeker van racing yellow.  En dan zag ik weer een filmpje van die witte met groen die ze op een trailer aan het zetten waren, hup twijfel.  Nog wat later zie ik weer een coole foto’s van een shark of een python en dan …
          third world problems.
          [/hide]

[quote=”bccars post=289569 userid=3438″]Interessant, een tijdje geleden zei je nog “een gele RS zou ik niet nemen, da’s te wild”.  Dus de liefde voor geel neemt terug de bovenhand :-)[/quote]
              haaaa… ondertussen in het echt een racinggelb 992 GT3 geparkeerd gezien in Ronse, niet verkeerd. En al de circuit footage van de nieuwe RS in geel livrei. Maar dat was in  signal yellow geloof ik. Maar doe maar wit, kwestie dat ik mijn exclusiviteit hier niet kwijtspeel 🙂

racinggelb?

signal yellow?

Interessant, een tijdje geleden zei je nog “een gele RS zou ik niet nemen, da’s te wild”.  Dus de liefde voor geel neemt terug de bovenhand 🙂

Hou het simpel: ofwel wit met rode wielen (of nog beter de groene accenten zoals voorgesteld in USA) ofwel racinggelb met sobere velgen, paarse bijvoorbeeld. 

En proficiat, wat. een. MACHIEN! Ik wordt al warm in jouw plaats!

[hide]
                      Normaal gezien niet, de grote vraag is in welke kleur.
                      [quote=”Yellow Submarine post=289525 userid=9203″]En zeg men niet dat je deze aan je voorbij gaat laten gaan…

[/quote]

[/hide]

Formidabel! En zeg men niet dat je deze aan je voorbij gaat laten gaan…

Nog eentje van Catchpole inclusief een ritje naast Bergmeister:

https://www.youtube.com/watch?v=Tkw6QU4vm6g

Chris Harris en de nieuwe RS:

XXX

Lowgreen, heb al genoeg geel zien passeren 

De wit-groene is een specialleke, extreem geslaagd.  Maar goed die kunnen we hier niet kopen, dus die is eigenlijk hors concours.  Die gele vind ik zo op foto toch wel een big bad m*therf*cker, I like it more and more.
                                De lego versie heb ik al in het echt gezien, die doet me niks.

Verschrikkelijk.
                                  Look a like LEGO

15 reacties aan het bekijken - 16 tot 30 (van in totaal 52)
                                • Je moet ingelogd zijn om een antwoord op dit onderwerp te kunnen geven.